14 april 2009

Match vrijdag 17 april

Tegenstander: ZVC De Jupkes

Na de spannende maar sportieve heenwedstrijd van vorige week, is het deze week de terugwedstrijd. Wie komt (niet)?

- - -
SoccerBoys - ZVC De Jupkes : 6 - 7

Bruno(G), Koen, Erwin, Ivan, Jan, Wannes

Wat er zich het eerste halfuur afpseelde, kan uw verslaggever niet meedelen, wegens te laat aangekomen of was de match te vroeg begonnen? Feit was dat het op dat ogenblik 5-2 was en de SoccerBoys via een mooie comibinatie 6-2 uitliepen. Gedurende 10 minuten bleef de stand ongewijzigd. Wat er zich de laatste 20 minuten afspeelde, kan uw verslaggever wel meedelen, de Soccerboys zakten als een pudding in elkaar. De Jupkes scoorden maar liefst vijf keer na mekaar en wonnen aldus de wedstrijd met het kleinste verschil 6-7.

Nico zei

Uno


Bruno zei

ben nog niet omgekocht dus ik kom ook


Koen zei

den back links zal ook present zijn


Tim zei

de niet scorende spits zal ook aanwezig zijn


Anoniem zei

de jeugd zal deze keer ook vertegenwoordigd worden. Wannes en Jan Topschutters van dienst zullen er dus ook zijn :D !! 5 & 6 !!


Johan zei

Ja mannen nu ik beeld van de maand ben zal ik eens kijken in mijn agenda of ik nog een plaatsje vrij heb, interviews niet te doen...
indien nodig wil graag komen ik zie dat ik nog een plaatsje vrij heb... maar als er anderen wensen te spelen laat maar weten ik wil dan wel eens overslaan.


Erwin zei

Ik zie dat jullie al met 7 zijn, dan slaag ik 2 weekjes over, want volgende week kan ik niet.
Succes tegen de Jupkes, het zal nodig zijn !


Johan zei

gasten ik moet morgenavond forfait geven... sorry voor het late verwittigen. anders moet Erwin inhaken... normaal tot volgende week ciao succes


Nico zei

Een dikke nek kan vervelend zijn, maar een geblokkeerde nek nog meer. Ik zal voor vanavond niet verder geraken dan bankzitter. Er zijn dus weer twee plaatsen vrij in de eerste ploeg:-(


Nico zei

Erwin zal dan toch komen, hij 'probeert' op tijd te komen.


ivan zei

Jan en Wannes krijgen hun pa mee...