21 april 2009

Match vrijdag 24 april

Tegenstander: ZVC Dynamo

Wie komt?

Bruno zei

moet nog bekomen van de vorige match ;) dus sla ik een keertje over


Koen zei

ben al bekomen, dus numero 1


Tim zei

wil mijn fouten van vorige week rechtzetten dus ben ik nummer 2


Erwin zei

Ik zal er ook NIET zijn vrijdag zoals eerder gemeld. En zaterdagavond kunnen wijook niet meegaan wegens te drukke agenda en kids.


Johan zei

precies nummer 3


Nico zei

hier is vier


ivan zei

nummer 96 is nummer 5...


Johan zei

Steven is nr 6. Bruno kan je steven nog eens een uitnodiging sturen hij geraakt niet op de website zijn email is stevenpletinckx@skynet.be

en fox terwijl je bezig bent mag je naar mij ook 1 sturen johan.criquielion@scarlet.be


Nico zei

Raar dat er hier geen verslag van is :D


Michaël zei

Ik was er niet %-)...