05 april 2009

Match vrijdag 10 april

Tegenstander: ZVC De Jupkes

We spelen tegen deze beginnende ploeg met jonge (veld-)voetballers.

Wie komt?

---

SoccerBoys - ZVC De Jupkes : 7-5

Bruno (G), Erwin, Koen, Johan, Tim, Nico

Vanbij de start werd duidelijk dat dit een spannenende match zou worden. Beide ploegen waren aan elkaar gewaagd, maar het waren De Jupkes die meer balbezit hadden zonder dit in extra doelpunten te kunnen omzetten. De SoccerBoys liepen telkens uit maar de Jupkes gaven niet af en na 50 minuten stond het scorebord opnieuw in evenwicht (5-5). Met een eindrush hielden de SoccerBoys de drie punten thuis.

Man van de match: Beide doelmannen etaleerden hun kunnen maar het was de SoccerBoys-doelman die het meeste werk moest opknappen én bijgevolg zonder twijfel uitgeroepen wordt tot man van de match. "Hopelijk waren niet te veel scouts van andere clubs aanwezig" liet de secrataris na de wedstrijd weten "anders kunnen we deze doelman niet bij de SB houden".

Bruno zei

Ik kom.


zvc de jupkes zei

hallo,

wij zijn de ploeg tegen wie je speelt zvc de jupkes, we zijn inderdaad een beginnende ploeg met allemaal jonge veldvoetballers.

groetjes en tot vrijdag


Tim zei

ik kom ook.dus nummer 2


Koen zei

ik kom ook dus nummer 3


Erwin zei

4 nummer dus ook kom ik


Michaël zei

Ik zal er niet zijn, tenzij ge echt niet aan vijf man geraakt;)


Nico zei

Ik ben nummer 5.


Johan zei

awel ik kom ook nog ne keer tegen een balleke stampen.


Bruno zei

Reactie van de Jupkes:

hallo,

we willen je eerst bedanken voor de match van vrijdag 10 april, het was zeer plezant en we hebben zeer veel bijgeleerd. Het is voor herhaling vatbaar. Wij hebben nog één weekend vrij en dat is het volgende weekend dat komt dus het weekend van 18 april. Nadien zitten wij 10 weken lang in pollare. Als je nog een tegenstander zoekt dan willen wij gerust nog eens meedoen, je doet ermee wat je wil. Aangezien wij niet over een zaal beschikken, moeten wij altijd in iemand anders uurtje voetballen, dus het lijkt logisch dat wij het volgende uurtje dan wel zouden betalen.

nogmaals bedankt


groetjes jonathan


Anoniem zei

ik en wannes hebben ook zin om te komen aangezien wij de jeugd dan toch ook een beetje vertegenwoordigen ;)

jan & wannes