18 november 2008

Match vrijdag 21 november

Tegenstander: Serbian Eagles

Wie komt?

- - -
SoccerBoys - Serbian Eagles : 7 - 1

Johan (G), Ivan, Tim, Koen, Pascal, Erwin, Steven, Wannes
Bruno(G), StevenDS, Jan, Andreja, Ugljesa, Nikolai, Uros

Niettegenstaande de laatste weken de Serbian Eagles de SoccerBoys voetballes gaven, was het deze keer net andersom. Van bij de aanvang van de wedstrijd controleerden en combineerden de SoccerBoys vlot hetgeen al gauw met een paar doelpunten beloond werd. De Serbian Eagles konden het roer niet meer omdraaien en de SoccerBoys wonnen verdiend.

Bruno zei

Et voila, het bericht is op tijd en ik heb alvast geen boete aan mijn broek :)
Vrijdag zal ik er zijn. De serven staan alweer te popelen. Indien we tegen een ploeg spelen, graag tijdig een seintje. Iedereen op post want ik denk dat onze secretaris deze week gaat trakteren :D


Erwin zei

Ik kan er ook zijn. Wat was de deadline 12u woensdagmidddag !?


Davy Develer zei

Ik kom ook. Davy


Koen zei

ik kom ook afgezakt


Nico zei

Al een geluk dat dat boetesysteem nog niet goedgekeurd is. 'k zou net te laat zijn;-) Wie heeft dat nu uitgevonden!? Ik ga vrijdag eerst wat bloed laten aftappen dus zal ik slechts in de goal staan. Ai ai ai (ik denk al aan de Serven)


Bruno zei

Team Serbian Eagles:
Andreja (SRB), Nikolai (SRB), Uros (SRB), Ugi (SRB), StevenDS (BEL), Bruno (BEL)


Tim zei

Na een paar keer met de serven te spelen zal ik weer met de belgen spelen. Hopelijk krijgen we geen voetballes.