24 november 2008

Match zaterdag 29 november

Tegenstander: De Plaskesvrienden

Nu zaterdag willen de plaskes nog eens tegen de Soccerboys spelen. Aftrap om 15:00 !!
Op vrijdag 28 november wordt geen zaalvoetbal gespeeld.

Wie komt?
- - -
De Plaskes - Soccerboys : 9 - 0

Wie komt? ja, dat was de grote vraag, 't was zeker niet Sinterklaas.

Koen zei

ik zal alvast met de soccerboys meedoen, dus nr 1


Bruno zei

als ge niet aan een elftal geraakt kom ik wel wat in de weg lopen


Michaël zei

ik zal er zijn


Anoniem zei

Beste allen,

ik zal die dag vrijhouden om mee te spelen, gelieve later te berichten wat het exacte beginuur zal zijn,

Beste groeten, Pascal


Tim zei

ik ga er niet geraken. Dus ik doe niet mee


Erwin zei

Ik ga er waarschijnlijk ook niet tijdig geraken, tel mij dus best niet mee. Indien toch laat ik het zo snel mogelijk weten.


Davy Develer zei

Momenteel kom ik nog steeds niet. Moest daar verandering in komen dan laat ik dit zo snel mogelijk weten. Davy


Davy Develer zei

Ik zal toch aanwezig zijn. Davy


Koen zei

aftrap om 15,00 u !!!! heb gehoord dat ze versdterking gaan optrommelen, we zouden dus ook best met een stevig elftal aan de aftrap komen...


Stevinho zei

ik zal ook aanwezig zijn


Koen zei

Match gaat zeker door zaterdag om 15.00 u. Doen tot nu toe mee : Koen, Bruno, Michael, Davy, Nico, Steven, Cedric, (pascal heeft afgezegd), = 7, Ivan ? (8) vrienden van cedric ? (?)


Bruno zei

het ziet er naar uit dat ik geen extra manschappen zal kunnen meebrengen...


ivan zei

Jamba kan proberen enkele ballen te pakken


Nico zei

Kleine verrassing: er komt minstens één VDL'er, alleen is de vraag wie? Cédric heeft nog niets laten weten aangaande zijn vrienden.


Johan zei

zoals reeds gemeld kan ik er niet bij zijn


Koen zei

gelieve rond 14.20 u ter plaatse te zijn (aan de parking)