13 november 2008

Match vrijdag 14 november

Onderling duel 5 - 12

Blauw: Nico, Johan (G), Koen, Erwin, Davy, Michaël, Wannes
Wit: Tim, Bruno (G), Jan, Andreja, Nikolai, Ugljesa

Matchverloop samengevat: blauw presteerde maar matig en liet zich al te makkelijk verrassen, wit combineerde beter en scoorde aan de lopende band.
Feit van de dag: traktaties van Koen en Nikolai om het blauwe leed te verzachten

Johan zei

precies geen interesse. Ik wil wel uitpakken mits we met genoeg zijn


Nico zei

ik wil mee uitpakken


Erwin zei

Ik kan er ook zijn. Indien het niet doorgaat, kan iemand me dan verwittigen.


Bruno zei

Ik kan komen en kan 3-4 serven meebrengen. Graag jullie mening :)


Johan zei

voor mij geen probleem moet je eens aan nico zijn benen vragen...
indien we willen shotten gaan we die mannen precies nodig hebben


Koen zei

ik kom ook af