06 mei 2008

Match zaterdag 17 mei


Tegenstander : De Plaskes
De Plaskes wensen hun veldvoetbalseizoen in schoonheid af te sluiten en dagen ons daarom nogmaals uit voor een onderling duel, op ZATERDAG 17 mei. De aftrap zal vermoedelijk om 3u gegeven worden. Om uitgerust aan de aftrap te verschijnen, zullen we uitzonderijk niet spelen op vrijdag 16 mei.
WIJZIGING !!! INGEVOLGE HET GROTE AANTAL AFZEGGINGEN WORDT DEZE MATCH AFGELAST, VRIJDAGAVOND WORDT WEL GEMINIVOETBALD (zie onderstaand bericht).

Koen zei

ook hier zal ik zeker van de partij zijn


Michaël zei

als mijn voet voldoende gerecupereerd is, zal ik helpen om de Plaskes nog eens een goede oude bolwassing te geven


Nico zei

Ik zal er ook bijzijn. Laat ons voorzichtig blijven, de tegenstander heeft zijn oog laten vallen op de europese transfermarkt.


Stevinho zei

ik kan die dag nie meespelen


Bruno zei

wie heeft al afgezegd msschien? ik zou kunnen meedoen


Nico zei

Hierbij de lijst met afzeggingen: Johan, Steven, Erwin, Tim en Cédric