18 mei 2008

Match vrijdag 23 mei

Tegenstander : De Plaskes
Wie komt (niet)?
- - -
SoccerBoys - Plaskes : 8- 12

Bruno(G), Erwin, Koen, Ivan, Tim, Jan, Pasjotter Tim

Onder druk van de tegenstander, die met hun sterkste bezetting kwam opdagen, werd geopteerd om mini-voetbal te spelen. De Plaskes startten furieus en troffen binnen de eerste spelminuten twee keer het doelkader. Tegen de gang van het spel in kwamen de Soccerboys 2-0 voor. De volgende 20 minuten was het balbezit in evenwicht maar liepen de Soccerboys uit tot 4-1. De overwinning is binnen dachten de Soccerboys maar de Plaskes scoorden maar liefst zes keer op minder dan vijf minuten tijd (4-7). Deze mentale tik kwamen de Soccerboys niet meer te boven want de eindstand werd 8-12. Op 27 juni, ter sluiting van het seizoen, wordt de terugmatch gespeeld.

Nico zei

De Vengaboys (sterke ploeg!!!) uit Geraardsbergen en de Plaskes uit Zottegem vragen wanneer ze tegen ons kunnen spelen? Vrijdag zullen Johan en Steven vermoedelijk niet meedoen (20km Brus), de week nadien zullen Tim, Koen en ik er niet zijn (DVV tornooi). Wat doen we ermee?


Bruno zei

Bij voorkeur nu vrijdag dan?


Koen zei

na een weekje afwezigheid zal ik opnieuw van de partij zijn


Bruno zei

Ik kom ook. Is er al een nieuwe datum voor de match tegen de plaskes?


Nico zei

Ik kom ook. Indien we dit seizoen nog eens veldvoetbal tegen de Plaskes willen spelen zullen we vrijdag iets moeten arrangeren.


Erwin zei

Na een week afwezigheid zal ik ook terug van de partij zijn.


Tim zei

Zoals vorige week ben ik weer van de partij