28 mei 2008

Match vrijdag 30 mei

Tegenstander : ZVC Dynamo


SoccerBoys – ZVC Dynamo : 8 – 4


Bruno (1/2G, 1/2V), Patrick (1/2G), Michael, Erwin, Ivan, Tim (1/2), Nico (1/2).

De eerste helft speelden de SoccerBoys met toezichter Patrick als gelegenheidskeerper. Dynamo versierde de betere kansen en kwam terecht 0-2 voor. In de tweede speelhelft beschikten de SoccerBoys over een volledige ploeg en nam hoofdkeeper Bruno opnieuw post tussen zijn palen. Hij zou zich slechts nog maar twee keer moeten omdraaien. De Soccerboys controleerden in de twee helft de match en liepen op kousevoeten uit. Omwille van een onoplettendheid van de scorebordmeester pronkte 8-4 als einduitslag niettegenstaande de Soccerboys negen keer gescoord hadden. Het dient gezegd te worden dat het doelpuntenverschil tussen de beide ploegen steeds kleiner wordt.

Bruno zei

Ik zal er zijn. ZVC Dynamo zal asap bevestigen!


Anoniem zei

Ik zou het nog moeten vragen aan de rest van mijn ploeg, maar normaal gezien moet ons dat wel lukken.

Ik laat morgen nog een bevestigend antwoord weten.


Michaël zei

ik zal er ook zijn.
blijkbaar is dat nodig als ik het zo lees...
een historische (eerste) nederlaag in de zaal tegen de Plaskes:o:o:o


Nico zei

Ik zal er niet zijn gelet ik al in Gent speel.


Erwin zei

Ik kom ook, maar dan zijn we nog maar met 3. Ik heb wel de matchbal al, aangezien Tim, Nico en Koen niet kunnen komen.


Johan zei

ik moet forfait geven wegens spierpijnen na de 20km van Brussel.
volgende week zal ik er ook niet zijn wegens een BBQ


Tim zei

ik ga forfait geven (speelook in Gent) Ivan heeft me vandaag belooft dat hij morgen komt