06 mei 2008

Match vrijdag 16 mei 2008

Tegenstander: De Ronaldinho's

Een aantal weken geleden, toen duidelijk werd dat er een wedstrijd veldvoetbal voorzien was op zaterdag 17 mei tegen de Plaskes, hebben we uitzonderlijk ons speeluur op vrijdagavond vrijgegeven. Inmiddels werd dit ingenomen door de Ronaldinhos. Gelet zij geen tegenstander vonden, spelen wij nu tegen hen. Wie zou er (geen) deel kunnen uitmaken van de Soccerboys?


- - -
SoccerBoys - De Ronaldinho's : 3 - 2

Bruno (G), Tim, Peter aka nonkel, Michaël, Ivan, Jan

De Ronaldinho's startten ijverig maar de Soccerboys speelden kort op de bal en konden het matchtempo wat milderen. Na een kwartier spelen kwamen de Soccerboys beter in de match en combineerden vlotjes, zelfs de ronaldinho's werden er bij momenten een beetje duizelig van. Na 25min spelen was het een eerste keer raak: 1-0. Nog geen twee minuten later trapte Jan, in bloedvorm vandaag, een voorzet binnen. Intussen hield Bruno de tegenstand af met enkele tussenkomsten, maar het bleef spannend want twee afgeweken ballen brachten de Ronaldinho's tot 2-2 terug. 10 minuten voor tijd haalde Jan -onze stofzuiger van dienst- nog eens hard uit naar doel en legde daarmee de verdiende eindcijfers vast.

Man van de match: Jan (27" ; 51").

Nico zei

Ik moet een weekje passen.


Michaël zei

ik kan eventueel meedoen


Bruno zei

Ik kan meedoen


Koen zei

ik kan (uitzonderlijk) ook niet komen


Tim zei

ik ben nummer 2, erwin kon niet komen


Tim zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Tim zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

ivan zei

Allee, als het is om in de weg te lopen, kan ik komen...


Tim zei

Ivan kom maar af je loopt niet in de weg.
Michaël kom ook maar af want we zijn voorlopig maar met 4 met u erbij.


Nico zei

Plasken Nonkel is jullie nummer 5!!!