06 mei 2008

Match vrijdag 9 mei

Tegenstander : Heracles

In maart verloren we nipt van deze ploeg. Deze week zullen ze, in tegenstelling tot de vorige keer, met hun sterkste bezetting aantreden.
Wie komt (niet)?

- - -
SoccerBoys - Heracles : 5 - 5

Tim (G), Johan, Erwin, Koen, Steven, Nico, Tim (Pasjotters)

Vanaf het eerste fluitsignaal werd duidelijk dat deze match wel eens in de laatste minuten zou kunnen beslecht worden. Heracles kwam met een gelukje voor. De Soccerboys herstelden snel, namen stelselmatig de match in handen, legden enkele prachtige combinaties op de mat, maar scoorden uiterst moeizaam. Er werd zelfs té veel gecombineerd, iets wat nonkel nooit zou geloven mocht hij dit verslag lezen. Via een handspel van Tim kreeg Heracles terecht een vrije schop die looihard tegen de netten vloog (2-4). Toen was het tijd voor de goal van de match. De doelman van Heracles komt met de bal tot quasi aan de middellijn, stampt de bal pal op het gezicht van een opzittende Johan, de bal caprioleert over de doelman en rolt tergend traag naar het doel. De doelman van Heracles komt met zijn sliding, om te bal tegen te houden, net te laat. Met dank aan het gezicht van Johan. Eventuele onkosten kunnen via de verzekerig gerecupereerd worden. De Soccerboys scoren nog tweemaal. 5-4. Via een fout in de verdediging van de Soccerboys kon Heracles alsnog gelijk maken. Gelet op het aantal versierde kansen verdienden de Soccoerboys meer.

willy zei

Ik kan nog niet komen en zal waarschijnlijk nog voor een tijdje buiten strijd zijn wegens knieproblemen.


Koen zei

ik kom zeker


Bruno zei

Ik kom niet wegens in Turkije :D Al is het bij jullie ook goed weer naar 't schijnt...


Michaël zei

ik kom ook al niet wegens benefietconcert...


Nico zei

Ik ben nummer 2.


Tim zei

ik ben nummer 3 => ben namelijk de goelie


Stevinho zei

ik=4
Johan=5