27 april 2008

Tornooi Sint Lievens Houtem 2008

Vrijdag 02, zaterdag 03 en zondag 04 mei 2008.
Wie kan wanneer ?
- - -
De Soccerboys behaalden de 15e plaats. De wedstrijdverslagen en foto's volgen.

Eén ding staat vast: De Soccerboys hebben na Fox, Timmy, Krikie voortaan nog een extra keeper in de ploeg!!! Meer info volgt.

Michaël zei

als we zoals gebruikelijk zaterdag en zondag spelen, teken ik present


Koen zei

ik zal zoals de voorbije jaren vragen om enkel op zaterdag en zondag te spelen. Uiteraard doe ik ook mee.


Bruno zei

Ik kan voorlopig nog niets beloven; wij plannen een reis incl de daaropvolgende week... Zaterdagvoormiddag lukt misschien wel.


Tim zei

Normaal is dat geen probleem voor mij. Als Bruno weg is zal ik me misschien terug effe moeten omscholen tot keeper. Wordt stilaan een tradie op dit tornooi.


Erwin zei

Ofwel zaterdag ofwel zondag, beide zal niet lukken denk ik. Alles zal afhangen van mijn gezinsuitbreiding.


Tim zei

Was precies iets te snel. zal waarschijnlijk maar 1 dag worden dat ik kan komen mee sjotten. Zal dan alleen maar zondag zijn.


Nico zei

Ik wil mij één dag voor de volle 100% geven. De andere dag ben rekenen jullie best niet op mij (wegens toch een wrak)


Bruno zei

gezien wij vrijdagnacht 4u00 opstijgen voor 10 dagen naar Antalya (Turkije) ga ik er zowel zaterdag als zondag niet bij kunnen zijn.
Veel succes! :)


Stevinho zei

Ik moet voor beide dagen passen