25 maart 2008

Match vrijdag 28 maart 2008

Tegenstander: De Plaskesvrienden

Na vorige week een nederlaang met het kleinste verschil te hebben opgelopen, dagen de Plaskes ons opnieuw uit! Deze maal in onze thuishaven.
Wie komt er en wie niet?

---

SoccerBoys - Plaskes: 8 - 4

SoccerBoys: Bruno (G), Erwin, Nico, Michaël, Tim, Johan

De Plaskes startten sterk en kwamen na balverlies in de blauwe verdediging snel voor op 0-1, doelpunt van jong talent Yannick (19). Alle SoccerBoys voelden zich echter in hun element, kwamen snel langszij en bouwden een voorsprong uit die in het verder matchverloop niet meer werd prijsgegeven.
Al bij al een verdienstelijke wedstrijd van de Plaskes, die wellicht met hun sterkste formatie ooit waren afgezakt naar Herne. Michaël had de champagne al gekoeld, de zege smaakte nog nooit zo goed...

Tim zei

ik teken als eerste present. De financiën zijn eindelijk nog eens aangepast. Sorry dat het zo lang duurde.


Erwin zei

nr 12 = nr 2


Koen zei

nr 23 = nr 3


Bruno zei

nr 1 = nr 4


Nico zei

Mannekes, de plaskes willen eventueel tegen ons in de zaal spelen. Wat doen we ermee? Met hoeveel gaan we juist zijn. Ik zal er zeker bijzijn.


Bruno zei

Go for it! and kick their *** :D


Johan zei

ik kom ook


Michaël zei

Nr 7.
Laten we ze nog eens inmaken;).
Nico, vergeet de champagne niet.
ik zorg voor de glazen.


Bruno zei

Okee... ik zal een thermos koffie zetten om wakker te blijven in de goal :D


Nico zei

Vermoedelijk is de tegenstander slechts met vijf en zal ik met de Plaskes meedoen. Voor en vooral na de match zal ik wel in kleedkamer 5 vertoeven. Let op hé, als jullie me niet toelaten, geen champagne!!!


Nico zei

Mannekes, ik kom terug op mijn vorig bericht. Ik speel dus niet met de Plaskes mee maar wel met de Hernia's. We gaan ze es klop geven. Opgepast ze komen met een sterke afvaardiging!!!


willy zei

Ik zie dat jullie met genoeg sterke krachten zijn. Voorrang aan de jeugd! Geef ze d'er nog eens van langs!


willy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

willy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.