01 april 2008

Match vrijdag 4 april

Onderling duel.
Wie komt (niet)?
---

Onderling duel: 16 - 13

blauw: Bruno (G), Erwin, Koen, Willy, (1/2) Jan
wit: Tim (G), Michaël, Yvan, Wannes, (1/2) Jan

Beide ploegen speelden een verdienstelijke wedstrijd, gelijkopgaand tot in de laatste minuten.
Tijdens de eerste speelhelft vulde Jan de witte ploeg aan en kon blauw zijn achterstand beperken. Na de wissel van Jan keerde het tij snel en kwam blauw op voorsprong, werd zelfs overmoedig want Erwin kwam eventjes keepen. Geen goed idee zo bleek, want in korte tijd wit kwam terug op voorsprong... In de laatste tien minuten voor het eindsignaal kon blauw het verschil maken.
Feiten van de dag: topscorer Koen met 7 goals en 3 assists; Erwin die met een mooie dribbel Tim vloerde; Tim die met een schot via beide doelpalen kon scoren

Nico zei

Ik denk niet dat ik na 269km fietsen nog in staat zal zijn om te sjotten. Ik zal komen supporteren voor de goei. Koen en Johan, vragen jullie het misschien eens aan Kim en je nonkel?


Bruno zei

269km das ni niks :) ik zal er zijn en doe mee...


Tim zei

Ben nummer 2 dat aanwezig zal zijn


Bruno zei

Moet zeggen dat onze site nog vrij snel laadt, zowel vanuit Polen, Duitsland en Tsjechië... (Momenteel München). Nu nog eens zien wat het geeft vanuit de Oekraine :D


Michaël zei

Ik zal er zijn.


Koen zei

ik zal proberen een even onopvallende match te spelen als vorige week (want toen heb ik volgens de verslagen blijkbaar ni meegedaan ;-) . Ik kom dus ook


Koen zei

kim kan ni komen (moet naar een verjaardagsfeest)


willy zei

Hier is nummer 5. Waar zijn de andere 5?


ivan zei

hier zijn er nog drie (halve?)