23 januari 2008

Match vrijdag 25 januari

Tegenstander: ZVC Dynamo Herne

Bij positief antwoord van de tegenpartij spelen we nu vrijdag een oefenduel tegen het jong geweld van Dynamo. Indien zij niet kunnen komen bestaat de kans vooralsnog dat de match wordt afgelast.
Wie kan komen?


SoccerBoys -
Dynamo: 9 - 4

Bruno(G), Koen, Erwin, Tim, Jan, Stefaan (Pasj.) en Davy (Pasj.)

Naar aloude gewoonte startte Dynamo de match met dubbele bezetting. Twee spelers van de Pasjotters kwamen de Soccerboys depanneren, zodat we bij aanvang van de match met één en bij de aankomst van Jan over twee wisselspelers beschikten. Mede door de bijdrage van de Pasjotters, die hun tweede match van de avond speelden, werd de match vlot gewonnen. Toch moet gezegd
worden dat Dynamo tijdens het laatste kwartier een paar verdienstelijke treffers wist af te dwingen...

Bruno zei

Ik kan komen


Tim zei

mijn voet is goed aan het genezen. Ik doe dus morgen normaal gezien mee. Zal wel zien hoe lang mijn voet het kan houden.


Erwin zei

Ik ben ben nr 3 dan


Koen zei

en ik nummer 4


Anoniem zei

Hallo,

Wij kunnen niet aanwezig zijn morgen, aangezien enkele van onze spelers andere verplichtingen hebben. Maar een paar andere van onze clubleden hebben wel een klein ploegje samengesteld, en zij zullen ons vertegenwoordigen morgen.

Met vriendelijke groet,

Gregory Deschuyteneer


ivan zei

Jan kan vanaf 21u15 meedoen. Mijn enkel laat voetballen nog niet toe.


willy zei

Indien er geen spelers genoeg zijn kom ik ook afgezakt.


Nico zei

Ik zal er niet geraken. Mannen, speel de pannen van het dak hé


Michaël zei

Ik kan komen.
Graag tegen de middag bericht of het doorgaat.


Johan zei

ik kan niet komen mannekes tot in februari.


Koen zei

voetballen dus !!! tot straks