26 januari 2008

Match vrijdag 1 februari

Er wordt een onderling duel voorzien. Wie komt?

Blauw: Tim, Koen, Nico
Wit: Michaël, Erwin, Willy, Bruno

Bij aanvang van de match konden we maar niet beslissen of we zaal- of minivoetbal zouden spelen. Er werd dan maar geopteerd om de kleine doelen IN de grote te plaatsen. Nieuwe spelregel: dubbele punten indien de bal boven de kleine en in de grote goal verdween.
Na een half uur spelen had blauw een voorsprong van vier punten uitgebouwd. Toen volgde de uitspraak van de avond: Nico: "Ik shot niet meer naar de goal". Even later kon blauw echter aan den lijve ondervinden dat een schijnbaar comfortabele voorsprong maar weinig voorstelde: twee treffers van resp. Bruno en Michaël, samen goed voor vier punten, brachten wit weer in de running voor de zege. Gelukkig beschikte Nico over een opperbest korte-termijngeheugen, zodat wit uiteindelijk aan het kortste eind trok: 21-20.
De nieuwe spelregel zorgde ook voor enkele hilarische momenten: Erwin die de bal voor een lege goal hoog over lobde en Tim die de deklat van de kleine goal trof en een shot dat hij recht naar het hoofd van Michael richtte.

Bruno zei

Ik kom :)


Nico zei

Na een weekje afwezigheid zal ik er opnieuw in volle glorie zijn.


Koen zei

ik kom ook , al dan niet in volle glorie ;-)


Erwin zei

ik ben dan nr 4


willy zei

Hier is nummer 5.


Tim zei

Dit is nummer 6


Johan zei

ik zal er niet zijn normaal volgende week wel