28 januari 2008

Dorpskwis zaterdag 2 februari

Naar jaarlijkse gewoonte wensen we deel te nemen aan deze uitdaging, nu reeds voor de 16e keer georganiseerd door Katherne. Tenslotte moet onze verdienstelijke vierde plaats van vorig jaar verdedigd worden!

De quizmasters zijn opnieuw in hun documentatie gedoken en hebben tal van vragen opgesteld over allerlei onderwerpen, zoals actualiteit, geschiedenis, muziek, varia en nog vele andere. Uiteraard mag je ook vragen verwachten over de fusiegemeente Herne (Herfelingen, Herne en Sint-Pieters-Kapelle).
Er wacht de deelnemers 9 reeksen van 9 vragen met om de drie reeksen een praktische proef.

Wie is geinteresseerd? Graag snelle reacties, zodat we weten of we met 1 of 2 teams deelnemen (max. 4 spelers per team)

START OM 20u00 STIPT!
TRUITJES MEENEMEN!

Deelnemers: Michaël, Tim, Tamara, Koen, Sofie, Bruno, Maurits, Yvan

Koen zei

Ik en Sofie zijn kandidaat


Bruno zei

Ik ben bereid mee te doen


Michaël zei

Zoals al geshout wil ik ook meedoen.
Schrijven we twee ploegen in?
We moeten onze vierde plaats van vorig jaar verdedigen;).


Koen zei

wij (ik en sofie) doen dus mee. Heb er speciaal een andere afspraak voor verlegd.


ivan zei

Jamba wil beter doen dan die vierde plaats, ik had dus zeker weer graag mee gedaan.


ivan zei

Jan zou ook nog mee kunnen doen als er een plaats vrij is.


Bruno zei

Iemand een idee om welk uur de kwis van start gaat? thx


Nico zei

Voor mij komt het tijdstip uiterst ongelegen maar volgens mij raken we al aan twee ploegen. De kwis gaat door in de lokalen rondom de oude sporthal en start stipt om 20u00. Schrijf ik de Soccers met dubbele bezetting in?


Nico zei

De Soccers zijn al met één ploeg ingeschreven. Dinsdag avond moet ik laten weten of ook de tweede pleog present zal zijn.


Bruno zei

Twee ploegen!


Tim zei

Tamara, ik en onze pa doen ook mee. Dus komen we komen aan onze 2 ploegen. Hoe gaan we ons nu juist verdelen? Anders vrijdag op de voetbal bespreken.