13 januari 2008

Match vrijdag 18 januari 2008

Om de automatismen nog wat bij te sturen wordt er een onderling duel voorzien. Enkel bij te weinig aanwezigen zal er tegen een tegenstander gespeeld worden. Graag snelle reacties van wie wel en wie niet kan komen.
- - -
Onderling duel : 9-8

Bruno, Johan, Steven, Tom, Tim, Erwin, Willy, Michael, Nico

Gedurende de hele match werden wissels (zowel qua ploegverdeling als qua opstelling) doorgevoerd zodat er moeilijk van een echt duel gesproken kan worden.

Bruno zei

ik kom


Koen zei

ikke ook


willy zei

Kom normaal ook.


Nico zei

vier


Erwin zei

ik kan ook komen


Tim zei

Met de knie gaat alles de goede kant uit. Dus doe ik de vrijdag mee.


Johan zei

ik ook normaal en als ik het mijn nonkel vraag ook denk ik


Michaël zei

ik zal er zijn na een weekje afwezigheid


Johan zei

mijne nonkel komt niet mee.Steven zou normaal gezien komen heeft hij mij gisteren beloofd


Johan zei

mijne nonkel komt niet mee.Steven zou normaal gezien komen heeft hij mij gisteren beloofd


Koen zei

den ouwen wordt een dagske ouder en lichtjes geveld door spierpijn en andere griepsymptomen heb ik besloten mijn verstand te laten spreken (voordeel van ouder worden) ipv mij hart : maw ik geef morgen forfait , snik snik