18 november 2007

Match vrijdag 23 november

Tegenstander : De Smurfen

Vorig seizoen is deze ploeg erin geslaagd om ons één van de weinige nederlagen (7-9) aan de broek te smeren, in augustus hebben we dit bij hen rechtgezet (4-11).
Wie komt de SoccerBoys vervoegen voor dit spannend duel?
---
SoccerBoys - De Smurfen : 3 - 6
Bruno (G), Willy, Ivan, Erwin, Koen, Johan, Tim, Peter
Wedstrijdverslag, door nonkel geschreven, volgt.

Koen zei

ik kom zeker


Michaël zei

Zoals vrijdag reeds gezegd, kan ik niet komen.


Bruno zei

Dan zijn we al met twee :)


Erwin zei

En nu met drie !


Nico zei

Hier is nummer 4. Het uur na ons komt er een nieuwe ploeg (vrienden van Johan) spelen, ze zullen echter met niet genoeg zijn en vragen hen te depaneren. Verwittig dus de thuishaven dat het wat later kan worden-:)


Johan zei

nummer 4


Bruno zei

Johan, een telraam nodig? :D :D


Johan zei

och ja nee ik zen nummer 5 he. Je moet begrijpen twas nog vroeg op de dag he. De genaamde jvanacker komt niet precies deze week jammer...


Tim zei

ik kom ook. Dus ben ik nummer 6 teminste al ik goed geteld heb.


willy zei

Als er geen interesse is van een jeugdige speler ben ik bereid om als 7de man in te springen. Maar voorrang aan de jeugd!


Nico zei

Willy, ik weet niet wat een jeugdige speler is maar nonkel (die de tegenstander kent) zou ook nog willen meedoen. Vergeet niet dat we van 10u tot 11u nog een uur spelen. Dus welkom en zeker om 10u0