10 november 2007

Match vrijdag 16 november

Onderling duel als voorbereiding op het bezoek van de Smurfen.

Wie komt (niet)?
---
Onderling duel : 9 -8

Blauw: Johan (1/2G), Steven (1/2G), Willy, Michael, Claudie
Wit: Bruno (1/2G), Tim (1/2G), Erwin, Koen.

Wegens het laattijdig aankomen van de verslaggever is er geen verslag van de eerste 18 minuten, het stond toen reeds 0-6 in het voordeel van wit, dat met een man minder speelde. Blauw gaf een flauwe indruk en werd een paar keer zuiver uitgespeeld. Na een half uur konden zij een eerste keer scoren. Blauw wisselde vervolgens van keeper (Steven ipv Johan) en ging beter combineren. Met resultaat: na 50 minuten spelen was het onmogelijke gebeurd, blauw maakte gelijk 7-7. Wit aan de aftrap, de bal komt bij Koen die vanop de eigen speelhelft de bal over keeper Steven in de goal lobt: 7-8. De keerperwissel van blauw inspireerde wit en ook zij wisselden (Tim ipv Bruno). Met succes, het werd 8-8. In de slotminuten drukte blauw de witte minderheid volledig op de eigen helft. Erwin kon de bal op de lijn nog wegwerken maar enkele minuten later werd de eindstand vastgelegd: 9-8 in het voordeel van blauw.
Quote van de dag: Koen: “Na 10 minuten had ik al last van de milt maar ja ik heb te veel, te laat en friet gegeten.”

Bruno zei

I'll be there. Hoe zal onze trainer ons voorbereiden op die match? En wanneer maakt sterspeler Maurits zijn come-back?


Unknown zei

ik kom ook


Michaël zei

Hij is nog steeds bezig met het bekijken van de videobeelden van zijn magistrale Maradonna beweging net voor zijn uitvallen.

Ik kom ook.


Johan zei

ik zen nr 4


Nico zei

Ik ben benieuwd om jvanacker tegen het lijf te lopen. Ik zal er zijn maar wel om in de (mini)goal te staan gelet op het afstaan van bloed eerder op de avond


Tim zei

na een weekje doe ik ook weer mee.


Erwin zei

ik zal er ook zijn.


Koen zei

ik kom ook he, zijn we dus met 7


willy zei

Een even getal is beter om twee ploegen te maken: hier is nummer acht.