01 november 2007

Match zaterdag 10 november

Tegenstander: De Plaskesvrienden


Nadat we hen een pijnlijke nederlaag (0-6) hebben aangesmeerd op hun grasveld, zullen de Plaskes extra gemotiveerd zijn om ons op onze beurt een koekje van eigen deeg te geven. Opgelet: de wedstrijd wordt gespeeld op zaterdag van 18u tot 19u!!! Wie zal er "zo fris als een konijn op de plein" verschijnen?
---
SoccerBoys – De Plaskesvrienden: 12 – 9

Bruno (1/2G), Ivan (1/2G), Willy, Michael, Nico

Koen werd naar de Plaskes overgezet om hen aan een voltallige ploeg te helpen. De overige Plaskes konden niet om met de druk en zaten met darmproblemen. De SoccerBoys verschenen scherp aan de aftrap en wilden onmiddellijk de match naar hun hand zetten. Met succes! Via enkele mooie combinaties konden ze makkelijk uitlopen tot 3-0. De blauwhemden konden dit elan tot aan de rust doortrekken met een meer dan verdiende 7-3 voorsprong. Na de koffie speelden de SoccerBoys ronduit nonchalant, de Plaskes stoorden hoog, namen de match in handen en via o.a. drie omgezette strafcorners werd het 9-8. De SoccerBoys voelden nattigheid en trokken de laatste 10 minuten nogmaals alle registers open met 12-9 als eindresultaat.
Man van de Match: Nico met zijn gevreesde en trefzekere solo-acties.

Bruno zei

Konijn 1 zal present zijn. Terloops, de match van 30 november geef ik forfait. Op 23 november kom ik wel :)


Koen zei

de tweede konijn komt naar de plein (en speelt uiteraard met de soccerboys)


willy zei

Ik ben de kluts kwijt. Ik dacht dat volgende vrijdag 9 november was en niet 11 november. Gaat de match toch door op vrijdag of op zaterdag, zoals me was toegefluisterd?


Michaël zei

Ik zal er zijn.
Willy, het is op zaterdag om 18h00 als ik me niet vergis.
Nico zal wel een konijn, euh een datum;) uit zijn hoed toveren.


Nico zei

Dit konijn zal er zaterdag ook zijn en hopelijk frisser dan toen hij dit bericht gepubliceerd heeft. Alles is ondertussen rechtgezet.


Erwin zei

Ik zal er niet zijn. Ben op weekend. Tot volgende week dus.


Tim zei

ik ben nummer 2 dat niet kan komen. ben ook op weekend.


Johan zei

ik kan er niet zijn.


ivan zei

jamba zal er wel zijn...


willy zei

Ik probeer de troepen te komen versterken maar kan geen garantie geven.


Nico zei

Geen garantie voor wat? De aanwezigheid of de versterking?


Bruno zei

Willy zal wel de aanwezigheid bedoelen. Een versterking zou hij sowiso zijn :)
Momenteel staan er dus met zekerheid 5 konijnen paraat. Zouden we onze bunny-pakjes aandoen om de plaskes in te blikken?


Nico zei

Mag ik onze keeper vragen deze namiddag een dutje te doen want hij is blijkbaar ook niet zo fris: Bruno, koen, Michael, Willy, Ivan en Nico dat zijn er ZES :-)