21 oktober 2007

Match vrijdag 27 oktober


Onderling duel : Halloweenmatch. Zal de bal vervangen worden door een pompoen? Iedereen op post want volgende week (Allerzielen) spelen we niet. Wie komt (niet)?
---
Onderling duel 5 -5
Blauw: Bruno(G), Willy, Johan, Tim en enkele Pasjotters
Wit: Koen, Nico en enkele Pasjotters

Sympathiek als altijd kwamen de Pasjotters ons vervolledigen. Wit drukte vanbij de start meteen het gaspedaal in en liep vrij vlot en snel uit tot 0-3. Wit diende van de inspanningen te bekomen en liet op die manier blauw in hun spel komen. Na een half uur was het evenwicht hersteld. Het laatste kwartier was blauw beter en voerde de druk op de witte verdediging op. Afwerken bleek echter niet hun sterkste punt te zijn. Om 22u00 stond een billijke 5-5 op het scorebord.
Feit van de dag: Een alert toezichter Patrick stelde vast dat de volledige ploeg zich laattijdig op het veld aanbood, vandaar werd een collectieve geldboete geïnd.

Johan zei

Na een grondige analyse van het matchverslag tegen Dynamo en na rijp beraad met mijn achterban, heeft men besloten om keihard terug te slaan. Dus de persoon die het matchverslag geschreven heeft kan zijn conclusies maar trekken "I'LL BE BACK EN GE ZULT HET GEWETEN HEBBEN het wordt een makkie".... :-). ik zal mij dus als eerste kandidaat stellen voor te komen zijn er nog gegadigden of hebben jullie reeds bang?


Bruno zei

Ik weet van niks dus hoef ik vrijdag gene schrik te hebben... Hopelijk vindt Nico vrijdagavond zijn autosleutels niet :D


Tim zei

Ik weet ook van niets. Ga proberen weer hetzelfde stukje op te voeren als de afgelopen vrijdag. Dus een zuivere hattrick te maken. Zoals het jullie kunnen lezen kom ik dan mijn benen nog eens los gooien. Dus nico en johan in een verschillende ploeg.


Bruno zei

als daar maar geen vodden van komen... gelukkig zijn we verzekerd :D


willy zei

Dit wordt boeiend. Wil ik niet missen!


Nico zei

Ik breng rotte pompoenen mee om te gooien. Volgens mij heeft de schrijver van het verslag plagiaat gepleegd. Ik heb vrijdag na de match zoiets in de kleedkamer al horen rondvliegen met veel hilariteit!


Michaël zei

De partijdigheid van de verslagen was me al langer opgevallen;-). Ik bros nog een weekje wegens een pingpongtoernooi.


Johan zei

Koen kan bevestigen zeker dat de verzekering in orde is? Maar voor de zekerheid breng ik een pakske rotte tomaten en appels mee voor achteraf mijn overwinning te kunnen vieren.... Zoals de benen nu aanvoelen en Nico is mijn tegenstander zal hij winnen denkt hij... Maar tis nog lang voor vrijdagavond 22.00u

Dat de slimste mag winnen... maar ja dat ben ik ook weer niet... dus zal het de ploeg met het meeste geluk zijn die zal winnen...


Erwin zei

Ik zal er waarschijnlijk niet zijn, ik mag gaan griezelen met mijn Kids. Bij zeer slecht weer, bestaat de kans dat ik kom, maar momenteel geven ze droog weer.....


Koen zei

de verzekering in orde ?, tja voor sommigen is de verzekering zowieso overbodig want je verzekert normaal gezien toch enkel maar dingen die iets waard zijn... ;-) Ik zal in ieder geval een uitbreiding vragen voor pompoengooien , en stel me bij deze kandidaat om daaraan mee te doen vrijdag, tot dan !!


Nico zei

Tsja bij mij zal het ook al niet veel pompoensoep zijn. 'k lig momenteeel met Griet in bed en dat is soms heel griezelig, al een geluk dat Erwin niet in mijn omgeving rondspookt. Zij die willen met pompoenen gooien, zij zullen eerst moeten zorgen dat ze die kunnen opheffen!!!


johan zei

Nico, is het een blonde griet, geef mij maar een brunette zenne blond is blond he...? jah dan stijgen mijn kansen voor nog ne keer te winnen he... ik ga mijn punten kunnen verdubbelen:-) dat de gezondste mag winnen gij in elk geval niet maar pompoenen zijn wel goed voor een griet...