24 september 2007

Match vrijdag 28 september

Onderlind duel - wie komt?
---

Onderling duel : 10- 8

Blauw: Bruno (G), Koen, Willy, Claudie, Jan, Nico
Wit: Ivan (G), Erwin, Johan, Steven, Michael, Wannes

Blauw had na vijf minuten 2-0 moeten voorstaan, maar scoren lukte hen niet. Wit antwoordde met vrolijk en fris voetbal en kwam snel 0-2 voor. In het tweede wedstrijdkwartier schreven Bruno en Nico een nieuw hoofdstuk in het grote blunderboek. Wit combineerde blauw op een hoopje en na een half uur stond het 3-7. Blauw gaf echter niet op, met veel inzet en karakter werd Ivan steeds meer en meer onder vuur genomen. Via een volley van Koen werd het 8-7. Blauw scoorde onmiddellijk tegen 8-8. Met nog vijf minuten te gaan steeg de spanning ten top!!! Net voor het eindsignaal legde Jan met een trap vanop de eigen helft de 10-8 eindstand vast.


willy zei

Ik kom


Bruno zei

ik ook


Nico zei

drie


Erwin zei

VIER


Michaël zei

Er is een zeer kleine kans dat ik kom.
Ik meld mij af, kwestie van geen boete te moeten betalen.
VIER


Koen zei

4 + 1 = 5


Michaël zei

Ik kan toch komen, dus als er niet teveel mensen zijn, ...


Johan zei

ik ben nummer 6 voor mijn ranking te verbeteren?


Johan zei

mijn nonkel komt morgen ook mee? en Steven heeft hij mij ook beloofd te komen