15 september 2007

Match 21 september

Tegenstander : De Pasjotters

We spelen opnieuw een derby. Wie komt onze ploeg versterken?

---
SoccerBoys - De Pasjotters: 11 - 8

Selectie : Koen, Johan, Nico, Erwin, Ivan, Willy, Bruno (G)

Bij aanvang van de match verrasten de Pasjotters en scoorden drie keer in nog geen tien minuten tijd. Na deze drie snelle treffers beseften de Soccers dat de match begonnen was. Johan, die bijzonder gemotiveerd was om de nul van het/zijn bord te vegen, beschikte over een ongeziene explosiviteit. Dat konden o.a. zijn rechterschoen en de brandkast ondervinden. Een kwartier later bracht hij met een zuivere hatrick de stand op gelijke hoogte. De pasjotters streden echter dapper verder en kwamen opnieuw op voorsprong, maar Bruno voorkwam erger door enkele prachtige reddingen. Bij ingang van het laatste kwartier konden de Soccers toch afstand nemen: in amper vijf minuten tijd kon Koen drie keer scoren zodat de Pasjotters zich gewonnen moesten geven...
Man van de match: De fles champagne werd verdeeld onder Johan en Bruno

Nico zei

Ik zal er zijn. Om te versterken? Dat weet ik niet op voorhand.


Erwin zei

Dan ben ik nr 3.


Michaël zei

ik kan niet...


willy zei

Hier is nummer 4.


Bruno zei

Ik kom ook :)


Johan zei

ik zal er zijn ik moet proberen die nul van het bord te vegen. Maar ja veel schiet ik er niet mee op, maar toch het kan een begin zijn van een mooie reeks he. maar gezien mijn ranking is het niet een echte versterking he


Nico zei

De tegenpartij heeft me laten weten met een dubbele bezetting te komen opdagen. Dat beloofd!!!


Tim zei

ik zal zeker nog niet mee spelen. Komen kijken weet ik nog niet. Als ik kom zal het toch tegen 10 uur zijn.


Bruno zei

Nico, vooreerst, geen DT-fouten maken op onze blog :P.
Verder moet ge ne keer de zoekterm "pasjotters" opgeven in de rechter kolom, onderaan. Blijkt dat we vorige keer met 13-4 gewonnen hebben :D (of wie beweerde afgelopen vrijdag weer dat we tegen die mannen hebben verloren met 6-8?)