10 september 2007

Match vrijdag 14 september

Onderling duel - Wie komt?

---
Onderling duel : 7 - 3

Blauw : Bruno (G), Koen, Davy, Jan, Steven, Willy
Wit: Kevin (G), Erwin, Johan, Nico, Wannes, Stefaan

Enkele moedige Pasjotters kwamen ons vervolledigen. De match was nog maar pas op gang gefloten of Wannes trof vol de deklat. Beide ploegen vreesden elkaar hetgeen een uiterst gesloten eerste wedstrijdhelft opleverde. Net voor halfwedstrijd opende Steven de score. Pas in de 40e minuut werd het scorebord opnieuw in evenwicht gebracht. Gelijklijdelijk aan vielen gaten in het middenveld waardoor blauw hun kans rook om het spel in handen te nemen en snel twee maal te scoren 3-1. In de 47e minuut gebeurde een historisch moment, Bruno gooide ver uit, Nico sprong in de lucht, kopte (per ongeluk) in één tijd de bal door, over de keeper én GOAL…in hun eigen doel. 4-1. Nog enkele jaren oefenen Nico en ooit lukt het wel om een kopbalgoal in de goede richting te maken. Bij blauw liepen zowel de combinaties als het scoren van een leien dakje. Wit, dat nog meermaals het doelhout trof, kon pas op het einde nog wat milderen tot een 7-3 eindstand.

Man van de match: Steven, goalgetter van dienst

Bruno zei

i'll be there :)


willy zei

Hier is nummer twee.


Tim zei

gezien de kwetsuur die ik afgelopen zaterdag heb op gelopen ben ik verplicht een paar weken forfait te geven.


Johan zei

na een lange break kom ik nog ne keer proberen en misschien wel te winnen he mannekes. Zeg diene enen met zijn krukken kan misschien wel in de goal staan tis misschien een beetje show voor ons zand in de ogen te strooien he.:-)


Nico zei

Ik zal er ook zijn om te zien of de crickie afgelopen weken niet te veel coctails soldaat heeft gemaakt


Erwin zei

IK zal er zijn.


Koen zei

ik zal er zijn


Johan zei

w8 and see guys laybo as goalie or player... but i'll win