29 september 2007

Match vrijdag 5 oktober

Tegenstander : The All Blacks

Nadat wij eerder op het seizoen de thuiswedstrijd tegen hen wonnen met 8-5, wordt nu op hun uur gespeeld.
Dus allen fris en monter op post om 20u00!!! - Wie komt (niet)?
---
The All Blacks - SoccerBoys : 5 - 4

Bruno (G), Koen, Erwin, Johan, Michael, Steven, Nico

Het eerste kwartier kwam, met twee trappen tegen het doelhout, het grootste gevaar van The All Blacks. In de 20ste minuut bracht Michael, zoals hij zelf omschreef via een ‘flutgoal” de SoccerBoys voor. The Alle Blacks maakten snel gelijk. Nog voor de rust kwamen de Soccer-Boys opnieuw voor. Net na de rust maakte de tegenstander snel gelijk. Ondanks het onacademisch voetbal van de SoccerBoys kwamen ze nog twee maal voor, de tegenpartij kon echter opnieuw twee maal snel het scorebord in evenwicht brengen, dit tot grote frustratie van de blauwhemden. “Tot viermaal toe een voorsprong weggeven doet pijn!” The All Blacks hielden het hoofd koel in een bitsig laatste kwartier en scoorden nog een laatste maal (5-4). Meteen het eerste puntenverlies voor de SoccerBoys voor dit seizoen. De druk op de trainer zal toenemen.

Tim zei

Ik ga nog een weekje overslaan.Zodat mijn knie goed is genezen.


Koen zei

ik zal er zeker zijn


Erwin zei

Ik zal er ook zijn en ik ga ne toernee betalen op..... dat zal ik vrijdag meededelen.


Bruno zei

Ik kom ook... denk dat dit de moeilijkste match van het seizoen gaat worden.


Nico zei

Volgens mij staan de Duvelkes en de smurfen (met hun beste bezetting) nog hoger genoteerd. 'k zal er in ieder geval TIJDIG zijn.


Michaël zei

opschepper;-)
het is wel nodig aangezien we binnenkort alweer onze BTW aangifte moeten doen...

Ik kom ook.


Johan zei

ik kom ook. de penningmeester mag het bedrag voor mijn nonkel van mijn rekening halen hoor. hij komt maar af en toe denk ik (heeft zich wel geamuseerd). dus dat is geen probleem. ik regel dat wel.
dus ik zen nummer 6.


Stevinho zei

Ik tracht te komen => nr.7


willy zei

Ik zie dat jullie met genoeg sterke spelers zijn daarom verkies ik plaats te ruimen voor de jeugd. Mocht er toch iemand op het laatste ogenblik uitvallen laat mij dan iets weten. Alleszins veel succes gewenst! Laat jullie niet doen!


Bruno zei

Ge ziet dat ik gelijk had :D We hebben Willy gemist!