22 juli 2007

Zaterdag 11 augustus


Tegenstander : ZVC De Surfen

Vorig seizoen nodigden we zvc 'De Smurfen' uit voor een wedstrijdje zaalvoetbal in sporthal 'de Hernekouter'. Als tegenprestatie nodigen zij ons nu uit bij hen in Schepdaal. Gelet op het hoge niveau van de afgelopen wedstrijd (7-9 verloren) zullen we uiterst geconcentreerd moeten zijn. Gelet dat de tegenstander enkel op zaterdag kan, spelen wij dus NIET op vrijdag 10 augustus. The place to be: Sporthal Carenbergveld, Kerkhofstraat te Schepdaal, wedstrijd tussen 19u en 20u. Wie gaat mee op verplaatsing ?
---
De Smurfen – SoccerBoys : 4 – 11

Bruno, Erwin, Koen, Tim, Michael, Peter, Nico

Bij aankomst bleek dat de thuisploeg mini-voetbal wilde spelen waardoor Bruno zijn keeperbroek en –handschoenen voor deze wedstrijd aan de haak mocht hangen. Volledigheidshalve melden we dat de thuisploeg niet met dezelfde bezetting opdaagde als toen ze naar Herne afzakten. Een brede kern hebben, is niet aan iedereen gegeven. De SoccerBoys kwamen op een diefje voor in een gelijkmatig opgaande wedstrijd. Mede dankzij twee strafcornes, het resultaat van het aanvallend spel van de SoccerBoys, was de ruststand 2 – 4. Bij aanvang van de tweede helft lag het overwicht bij de Smurfen, en werden kansen afgedwongen. Hun beste speler had de 4 – 5 aan de voet maar trapte in het zijnet, eveneens hun strafcorner voor 5-5 (op de paal) werd niet benut. Via een sterke tegenaanval scoorden de SoccerBoys de 4-6. De veer was bij de Smurfen gebroken, en via bij momenten academisch voetbal, zoals nonkel al jaren verkondigt, het spitsenduo Cauchie-Vanderlinden, beiden in vorm, hetgeen vuurwerk voor de komende weken belooft en drie strafcorners, met Koen als aangever en Michael als afwerker – werd de eindstand 4 – 11 vastgelegd.

Michaël zei

om welk uur?


Koen zei

ik ga ook mee


Bruno zei

I'll be there


Michaël zei

Ik kan komen. Zijn er al voorstellen voor een chill out activiteit?


Nico zei

Ik zal er ook zijn. Hopelijk nemen we de smurfen beter aan dan dat Gargamel en Asrael doen.


Bruno zei

Afspraak om 18u30 aan de zerken!


Tim zei

ik zou ook graag meedoen. Als ik mag meedoen breng ik een supporter mee.


Rudi zei

Hallo jongens, hopelijk weer een leuk matchke zaterdag, onze bezetting zal wat minder sterk zijn dan vorige keer, dus het wordt nog spannender. Tot zaterdag. Smurf Rudi


Bruno zei

aha... wat gaan we daarna doen om onze zege te vieren? :D


Michaël zei

Gargamel, ik zal je uitrusting zaterdag meebrengen:p.


Nico zei

Zoiets zou je eerder van lolsmurf verwachten!!!


Erwin zei

Ik zal er zijn, ik ga rechtstreeks.


Michaël zei

de smurfen zijn de tegenpartij, Gargamel


Michaël zei

bovendien... grote smurf zegt altijd: "Je moet je kleren in de juiste zak smurfen, smurfjes van me".