22 juli 2007

Match vrijdag 17 augustus

Onderlind duel.

Wie komt?

---
Onderling duel : 4 – 0

Wit : Bruno(G), Koen, Tim, Wannes, Nico
Blauw : Johan(G), Michael, Jan, Steven, Willy, Wannes

Het nieuwe reglement blijkt onmiddellijk een schot in de roos. Nico maakte vorige week zijn ambitie om hoofdsponsor te worden duidelijk, voegde vandaag daad bij het woord, kwam te laat en sponsorde de clubkas met 1 Euro. Dat hij nog vele jaren moge komen!!! Terug naar de wedstrijd. Niettegenstaande een numerieke minderheid was wit de evenknie van blauw. Pas na twintig minuten viel de eerste goal via een inlopende Koen op een hoekschop van Tim. Blauw ging op zoek naar de gelijkmaker, maar de paal verhinderde dit tot twee maal toe. Ondanks een sterk keepende Johan - “ik pakte ballen waarvan ik me nu nog afvraag hoe ik het deed” klonk hij na de wedstrijd - scoorde wit na de rust vrij snel nog drie maal. Nadien kwam Nico wit vervoegen en werd Wannes getransfereerd. Buiten een misser van Koen voor een lege goal veel er geen noemenswaardig nieuws meer te rapen. Bruno kon bijgevolg voor de eerste maal dit seizoen de nul houden.

Koen zei

normaal gezien zal ik aanwezig zijn


willy zei

Count on me.


Bruno zei

me 2


Erwin zei

Ik zal er niet zijn. Ik ben het land uit tot 25 augustus.


Bruno zei

En, is dan onze nieuwe regeling van kracht betreffende het te laat komen? :P wa was't weer (koen?) - 1 euro per minuut? :D


Tim zei

jullie mogen mij verwachten. Als mijne chauffeur op tijd rijd ga ik op tijd zijn.


Nico zei

Ik zal er zijn. Tijdig? Hoe kan een reglement toegepast worden als dit door het bestuur nog niet unaniem goedgekeurd is? :mad:


Michaël zei

Dat reglement is goedgekeurd met een buitengewone uitzonderlijke volstrekte meerderheid. Sterspeler N. Vanderlinden heeft naar verhoord al 50 euro voorschot in de kas gestort.
Ik probeer er ook op tijd te zijn;).


Stevinho zei

ik ben nr.7 en Johan zou ook komen


Johan zei

ik bevestig Steven zijn woord.

Misschien kan ik mijn keeper kunsten nog ne keer tonen...


Nico zei

Gelet dat ik voor zondag nog een bloedtransfusie moet ondergaan zal mijn aanwezigheid zich beperken tot mijn keeperkunsten.


Bruno zei

Geen probleem, ik speel wel op't veld. Gelet op het nieuw reglement zal mijn uitrusting zeker op tijd zijn :D :D
Spelen we in grote of kleine goalen?