22 juli 2007

Zondag 19 augustus


Tradities moeten in ere gehouden worden. Zo zullen wij naar jaarlijkse gewoonte op 19 augustus de laatste 120 km van het officiële traject van de ronde van vlaanderen fietsen. De deelnemers krijgen 3 kasseistroken en 18 hellingen voorgeschoteld. De snelheidsduivels moeten we echter ontgoochelen, we doen dit aan een tempo dat iedereen kan volgen, dus zijn we een volledige dag onderweg.
Wie heeft er interesse? De praktische regeling volgt later nog (in functie van het aantal deelnemers).
De 12-koppige ploeg is gekend: Johan1, Johan2, Steven, Stefaan, Tim, Cyriel, Maurits, Michel, Dirk, Vincent, Koen, Nico

Koen zei

ik ga de uitdaging opnieuw aan


Bruno zei

denk dat ik hiervoor ga passen, weet het echter nog niet zeker, zal jullie op de hoogte houden


Johan zei

aanwezig


Nico zei

Ik zal er ook bij zijn. Hopelijk met goed weer!


Tim zei

met regenweer ben ik ook aanwezig maar toch liever mooi weer


Erwin zei

Ik doe niet mee. ben nog op vakantie.


Stevinho zei

ik wil da wel eens proberen om da uit te rijden


Michaël zei

Ik zal dit jaar jammer genoeg forfait moeten geven...