22 juli 2007

Match vrijdag 3 augustus

Op vrijdag 3 augustus trappen we het nieuwe seizoen op gang. Om iedereen de kans te geven opnieuw het balgevoel onder de knie te krijgen, beginnen we met een onderling duel. Meer zelfs!!! Indien voldoende interesse wordt het een gemengd duel! Wie komt er allemaal?

---
Onderling duel : 6 - 12
Blauw: Tim (G), Johan, Willy, Koen
Wit: Bruno (G), Erwin, Michael, Nico

Het nieuwe seizoen startte in mineur. De eerste tien minuten hebben de Soccer-Boys geen bal gezien. Toen de match eindelijk op gang werd gefloten, drukte blauw onmiddellijk door, via een mooi samenspel tussen Koen en Tim was de eerste goal van het seizoen een feit. Onmiddellijk het signaal voor wit om wakker te schieten. Zo gebeurde, na een half uur stond het 1-3. In de tweede helft was wit duidelijk de beste ploeg, voerde enkele mooie combinaties op, en liep - o.a. via Erwin à la Soetaerts in de winkelhaak - uit tot 1-6. Het laatste kwartier ging de match gelijk op en scoorden beide team nog enkele keren met 6-12 als eindstand. Om de fysiek nog wat bij te stellen gingen de Soccer-Boys in op de uitnodiging van de Duvelkes om nog een extra uurtje te voetballen. Hierover kunnen we kort zijn: de Soccer-Boys hadden in het eerste uur al hun pijlen al verschoten.

Michaël zei

ik wil wel komen om het seizoen te openen...


Koen zei

ik zal er ook zijn (net als mijn paar kilo's overgewicht)


Anoniem zei

Tim zal er ook zijn. Indien er gemengd gespeeld wordt, doet Tamara ook mee. De boodschapper


willy zei

Ik kom normaal ook.


Bruno zei

Ik kom ook :)


Johan zei

ik kom normaal ook maar tzal alleen zijn zonder Barbara


Erwin zei

Ik kan ook komen