08 mei 2007

Weekend 19 en 20 mei 2007

15e openlucht zaalvoetbaltornooi

Naar jaarlijkse gewoonte zijn de Soccer-boys opnieuw ingeschreven voor het openluchttornooi zaalvoetbaltornooi in Sint-Lievens-Houtem. Op zaterdag dienen vier wedstrijden gespeeld te worden in onze reeks, namelijk:

9u30: KONKURRENTIE
11u00: PERDIDO
15u00: DE GRAANTJES
17u15: FC HOUTEM

Op zondag zijn er nog drie wedstrijden voorzien.

Het wedstrijdreglement vind je hier.
Verdere info is terug te vinden op http://www.eendrachthoutem.be/

Bruno zei

Ik kan normaliter elke wedstrijd spelen :)


Erwin zei

Ik kan zaterdag, maar zondag heb ik een communiefeest.


Michaël zei

Zoals eerder gemeld, kan ik beide dagen komen.


Koen zei

ik kan ook volledig 2 dagen spelen


Tim zei

ik kan ook normaal gezien alle wedstrijden spelen


willy zei

Onmogelijk voor mij!


Nico zei

Bij voorkeur één dag voor mij.


Bruno zei

Zit momenteel met een serieus rugprobleem. Afgelopen zaterdag hebben we 40 ton grond uit onzen hof afgevoerd... Toen de spierstijfheid begin deze week weg was begon het met een stijve nek waarna mn rug blokkeerde :( Hopelijk komt het in orde tegen zaterdag.


Michaël zei

pas maar op...
bij Nico is het ook met zijn dikke teen begonnen ;)