07 mei 2007

Match vrijdag 11 mei


MATCH AFGELAST

Koen zei

ik kom


Nico zei

Ik nog een weekje niet


Michaël zei

Als er nog spelers nodig zijn, wil ik wel komen.


Tim zei

zoals reeds mee gedeeld in de kleedkamer vorige week kom ik deze week niet spelen (heb namelijk schrik van Erwin), kom misschien wel kijken


willy zei

Ik kom af!


Johan zei

als we spelen kom ik af


Bruno zei

In 't beste geval zijn we al met 6. Nico informeert gij eens of Ivan komt? Tim, ook niet in de goal? :(


Nico zei

Ik heb dus geen ploeg gevonden.
Johan, zou Steven kunnen?
Ik informeer bij Ivan.
Zelf als ik in de goal kom staan, neem ik (mezelf kennende) een risico. Ben anders goed bezig, vandaag met een vinger tussen mijn eigen autodeur gezeten.


Michaël zei

Maar Nico toch... al die stress voor een MTB rit.
Ge weet toch: de meeste ongevallen gebeuren thuis;-).


Michaël zei

Het lijkt me beter om de boel af te lasten, liever dan met drie tegen drie te spelen.


Bruno zei

Inderdaad; statistisch gezien in de douche en niet bij het autoportier. Volgens mij ligt Nico (of is het Murphy?) tegen vanavond integraal in het gips :D Ik moet zeggen, den Erwin blijft daarentegen wel nuchter, sjapoo :)
Voor we afgelasten toch nog snel even de reacties van Ivan en Steven afwachten.


Nico zei

Den Ivan moet gaan dansen en daar een man geen twee dingen tegelijk kan doen...


Bruno zei

zullen we dan maar ingaan op Michaël zijn suggestie?


Bruno zei

Gezien Steven ook niet komt hebben we besloten de match van deze week af te gelasten.