01 mei 2007

Match vrijdag 4 mei

Tegenstander: Beastie Boys

Wie komt?

---
SoccerBoys - Beastie Boys : 4-5

Bruno (G), Willy, Koen, Erwin, Tim, Michaël

Motto van de dag: "opportunist tot in de kist"... Na een halve wedstrijd stonden we nog met 4-1 voor en dachten dat de buit al binnen was. We schakelden niet alleen aanvallend maar ook defensief een versnelling lager zodat de tegenpartij kon profiteren, en dat deden ze ook. Bij 4-4 staken we weer een tandje bij, maar de beestige bende sloeg genadeloos toe op de counter. Tot overmaat van ramp volgde het eindsignaal vijf minuten vroeger dan voorzien...

Nico zei

Gezien de laatste rechte lijn naar de 24u van Kester ingezet is, loop ik liever geen blessures op en ben ik vrijdag tevreden met een plaatsje op de bank.


Bruno zei

Ik zal er daarentegen wel staan :)


Bruno zei

Ah ja mannekes: wie nog steeds problemen heeft om in te loggen en zijn ding niet kwijt geraakt kan natuurlijk als laatste redmiddel de SHOUTBOX gebruiken ;)


willy zei

Ik kom normaal ook.


Tim zei

deze week moeten jullie niet op mij rekenen.


Erwin zei

Ik kom af


Michaël zei

ik kom zodat de wittekes zich kunnen sparen


Johan zei

ik moet onverwachts forfait geven.


Koen zei

ik kom ook (hopelijk staat mijn reactie er nu op want 't heeft al veel bloed, zweet en tranen gekost)