27 april 2007

Karting zaterdag 28 april

Deze wedstrijd indoorkarting start om 18u te Moorsel (adres: Waverstraat 3). Deelnemers:
Koen, Nico, Tim, Michaël, Johan, Barbara, Guy, Shuhua, Benjamin, Bruno, Katleen.

We rijden de Super Daytona: 10min chrono gevolgd door 20min race. Te voorzien: 35 €/pp.
Lidkaart en identiteitskaart meebrengen! Degenen die nog geen lid zijn zullen ter plekke een lidkaart moeten aanschaffen. Meer info hier.

Nadien volgt een etentje in restaurant Shanghai te Aalst (adres: Molenstraat 67), samen met Tamara, Kelly en Godelieve.

---
Podium:
1. GUY
2. KOEN
3. KATLEEN

De top 5 van de Chrono bleef gedurende de hele wedstrijd ongewijzigd. Op het einde van de race had Guy met gemak ruim een halve minuut voorsprong genomen op achtervolgers Koen, Katleen en Bruno. Nog een halve minuut later volgde Benjamin die op zijn beurt Tim, Michaël en Johan op 18 seconden van zich hield. Nico zag ze letterlijk voorbij vliegen maar kon hekkensluiters Barbara en Shuhua, die beiden een verdienstelijke en sportieve wedstrijd reden, toch twee keer dubbelen...

Meer details hier.

Koen zei

mijn voorkeur gaat uit naar super Daytona aangezien de meesten (of allemaal) wel al ervaring hebben met karting ? anders de gewone franchorchamps formule (da oefenen is alleen maar tijdverlies ;-)


Michaël zei

Ik ga ook voor de Super Daytona.
Als tweede keuze de gewone Francorchamps.
BTW Bruno, gelieve de klok van uwe PC juist te zetten;-).


Nico zei

Zonder twijfel: Super Daytona!!!


Bruno zei

MC, mijn klok staat juist zenne :p Heb de postdatum direct aangepast zodat dit bericht bovenaan blijft staan zolang dat nodig is :)


Michaël zei

postdateren dat is strafbaar ;)


Tim zei

ik weet het een beetje laat heb de hele tijd geprobeert om te sturen. Als het rijden zo goed gaat zal ik mijne laatste zijn. Ik ga voor Super Daytona


Johan zei

ok


Bruno zei

Johan ge doet mij denken aan een Japanner die aan de lopende band werkt... :D


Nico zei

Eéntje met stokjes zeker


Bruno zei

Heu nico volgens mij hebde gij Barbara en Shuhua maar 1x gedubbeld :p