22 mei 2007

Match vrijdag 25 mei

Onderling duel.

Wie komt?

---
Onderling duel : 12-10

Blauw: Patrick (G), Tim, Wannes, Nico
Wit: Bruno (G), Koen, Michael, Jan

Wegens nogal wat afwezigen besloot toezichter Patrick onze rangen te vervoegen. Het was duidelijk te zien dat hij niet opgewarmd was want wit liep vrij snel uit tot 1-4. Na een tiental minuten begon de machine van blauw ook te draaien met een logische 4-4 ruststand als gevolg. De rust werd ingeroepen door Koen die dringend een drankpauze wou. Het spa-water inspireerde beide ploegen tot sneller voetballen. Tim demonstreerde dat er ook kan gevoetbald worden zonder dat de bal de grond hoeft te raken, helaas scoren lukte hem niet. Via een zuivere hattrick van Wannes was de stand om 10u00 11-10. De witten zei “Dit is de matchbal” en hij dribbelde vanaf de achterste lijn de tegenstand op een hoopje en op de koop toe scoorde hij ook nog: 12-10.

Bruno zei

Ik kom, normaal zal het met de rug al goed genoeg zijn om me al voor 80% in te zetten.


Michaël zei

Ik kom ook... en zorg voor een kleine verrassing.


Nico zei

Ik kom ook.
Michael: Verrassing? Toch genen trouw zeker.
Bruno: Das nog altijd 80% beter dan mijn keeperskwaliteiten.


Bruno zei

Mah nee, die verrassing heeft waarschijnlijk iets met zijn verjaardag te maken :D


Johan zei

ik kan niet komen deze week maar volgende week sta ik er om nog ne keer proberen te winnen.


Erwin zei

Ik kan spijtig genoeg niet komen.
Het zal voor volgende week worden;

Erwin