26 mei 2007

Match vrijdag 1 juni

Tegenstander: ZVC Dynamo Herne

Wie komt?

---
SoccerBoys - ZVC Dynamo Herne: 11-2

Bruno (G), Nico, Johan, Tim, Steven

Met goede moed en inzet begonnen beide teams aan deze nooit eerder geziene derby. De eerste vijf minuten kwam Felk van "the All Blacks" ons depanneren, omdat de Witten in alle gauwte zijn voetbaltenue nog over zijn landmetersplunje moest aantrekken. Dat kon van de tegenstand niet gezegd, zij waren met dubbele bezetting van de partij, samen met hun guitig gierende achterban. Al snel bouwden de Soccers na vlot combinatiespel een 4-0 voorsprong uit, gevolgd door een scoreloos kwartier waarin de tegenstander beter kon uitverdedigen. Soms had de keeper van Dynamo wat last met het goed ontzetten van de bal, wellicht door de goede opstelling van ons team. De Soccers liepen als een geoliede machine verder uit met mooi tik-tak werk. Toch kon de tegenstander nog twee keer profiteren; via een mooie lob-bal na een misverstand tussen Fox en de Witten, en een tweede keer na een zwak moment in de verdediging van de Soccers. Eindstand 11-2, een ruime maar verdiende overwinning.

Koen zei

i'll be there


Koen zei

halloooooooooo.... waar is iedereen ? Jullie gaan mij toch niet alleen laten spelen he ;-)


Nico zei

Nee hoor ik zal er ook zijn. Zorg jij weer voor een drankpauze?


Bruno zei

ik kom ook zenne :D


Michaël zei

Ik kan komen als er nog mensen nodig zijn om Koenie te steunen


Koen zei

Steven en Johan komen morgen blijkbaar ook.(heb vandaag sms van Steven gehad)


Johan zei

wij ik en steven komen ook


Nico zei

Als er genoeg spelers zijn wil ik eens een weekje overslaan, kwestie dat ik eens kan doorduwen op den bouw.


Erwin zei

Ik kom best niet. Ik zit thuis met de kids, mijn vrouw is op stap.
En ik zit ook met een ontsteking op mijn linker hielvoet. Enkel als jullie met te weinig zijn wil ik wel komen, dan breng ik de kids mee.
0477/32 32 20


Bruno zei

Koen laat mij net het volgende weten:
Deze avond moet ik tot mijn heel grote spijt forfait geven. Heb gisteren (tijdens minivoetbal) mijn rechtervoet en enkelgewricht serieus zeer gedaan. Kan zelfs met veel moeite gewoon maar stappen."


Tim zei

ikke kom hoor