04 juni 2007

Match vrijdag 15 juni

BELANGRIJK : BEASTIE BOYS RAKEN NIET VOLTALLIG EN VRAGEN OF WE NAAR EEN ANDERE PLOEG WILLEN UITKIJKEN!!!
---
Onderling duel : 13-10

Blauw: Tim, Johan, Willy, Jan
Wit: Erwin, Bruno, Nico, Wannes

Gezien de twee yongsters er niet op tijd waren, kwam Johan met een nieuwe spelregel voor de dag: Een ploeg mag pas scoren indien alle spelers van de ploeg zich op de speelheft van de tegenstander bevinden. Blauw was het snelst weg met de nieuwe regel en liep vlot uit tot 4-1. Nadat Jan en Wannes de ploegen vervoegden ging het spel gelijk op met 8-7 als tussenstand na een half uur. Wit creëerde een karrenvracht aan kansen maar vergat te scoren. Tim ging alleen op Bruno af en dribbelde links, rechts, achter, tussen en rond zijn steunbe(e)n(en) tot Bruno scheel zag en scoorde. Wit koos voor verandering en plaatste eerst Wannes en nadien Nico in de goal. De eerste al met wat meer succes dan de tweede. Om 22u00 stond een logische 13-10 eindstand op het scorebord.

willy zei

Ik wil inderdaad een revanche. Willy


Michaël zei

Koen, check je agenda.
Je komt dus niet want je bent van corvee;-).
Ik kan ook niet komen.


Bruno zei

ik kom wel :p


Nico zei

Deze keer gaan ze er niet goed van zijn en daar zal ik mee voor zorgen!!!


Koen zei

rechtzetting : ik kom idd NIET. Zal rond da uur sauciskes aan 't draaien zijn op den BBQ (met dank aan mijn secretaris ;-)


Nico zei

Bruno, kan jij bij Argenta informeren of we deze week al tegen hen kunnen spelen?


Bruno zei

Is gebeurd, nu hun reactie nog afwachten...


Bruno zei

Het gaat niet voor Argenta... Heeft iemand nog een "plan B" ?


Michaël zei

battle of the sexes?


Tim zei

ik kan komen weet wel geen plan B.


Erwin zei

Ik kan komen, maar ik heb ook geen plan B


Bruno zei

Als Johan en Steven komen kunnen we onderling spelen. En zeker als Ivan er ook bij is...


Johan zei

ik kom ook steven misschien ging het laten weten.
kan er mij iemand bellen als het niet doorgaat


Bruno zei

Johan: we zijn minstens met 6... dus spelen we zeker al minivoetbal :D


Nico zei

Ivan komt niet, Jan en Wannes daarentegen wel. We kunnen Patrick weer in de goal zetten.