08 april 2007

Match vrijdag 13 april

Tegenstander: De Pasjotters

Wie komt?

---
SoccerBoys - De Pasjotters : 13 -4

Bruno (G), Koen, Willy, Erwin, Johan, Tim, Nico

De vraag was hoe de Soccer-Boys de kleine nederlaag van vorig week verteerd zouden hebben. De tegenstander was qua spelers in de absolute meerderheid. Ze hadden genoeg spelers om zelf twee ploegen te vormen. De Pasjotters waren duidelijk nog in het ritme van de vorige wedstrijd en kwamen snel 0-1 voor. Nadat de gewrichten bij de Soccer-Boys warm gespeeld waren, ging het combinatiespel plots veel vlotter hetgeen na een half uur resulteerde in een 7-3 tussenstand. De Vanderlindens probeerden elk de keeper te verschalken via een lobbal, de bal van Tim raakte het dak van de zaal, Nico trof de winkelhaak. De Soccer-Boys speelden op hun elan verder met 13-04 als eindresultaat. En dat op 13 april! Zal het volgende week 20-04 worden?

Michaël zei

ik zit in Parijs dit weekend


Bruno zei

ik kom :D


Nico zei

Ik kan vrijdag ook komen. Indien er genoeg spelers zijn, wil ik gerust mijn plaats afstaan. Dan kan ik wat trainen voor de 24u MTB in Kester. Ik kom zo ie zo toch af.


Tim zei

wil ook gerust mijn plaats afstaan voor de training van de 24 uur van kester. indien er niet genoeg zijn doe ik gerust mee. Erwin weet nog niet of hij kan komen wegens een kleine verkoudhoud. Kan geen ademhalen (precies een oud mijnheertje).


Johan zei

ik kom ook ben wel licht geblesseerd zit met een open wonde op de onderkant van mijnen hiel beetje pijnlijk maar ja. dus kom maar af


willy zei

Ik kom normaal.


Bruno zei

ai-ai, enen die niet kan ademhalen, nen anderen met nen achilleshiel en twee die in een wurggreep liggen van de fietsketting :d
Gelukkig dat er nog enen bij is die den oorlog heeft meegemaakt ;)