27 maart 2007

Match vrijdag 6 april

Tegenstander: Veteranen FC Herne

Op 15 december 2006 droogden we de veteranen van Herne met een droge 8-2 af tijdens een wedstrijdje zaalvoetbal. Deze keer willen zij ons voetballes te geven maar dan wel in hun vak, veldvoetbal. Ze nodigen ons uit op vrijdag 6 april 2007 om 20u00 op de voetbalvelden aan de Hernekouter. We moeten hen spoedig iets laten weten...

Wie kan meedoen?

Veteranen FC Herne - SoccerBoys: 1 - 0

Bruno zei

Ik kan komen. BTW Koen, de 3 euro is overgeschreven ;)


Koen zei

ik kan ook komen


Michaël zei

Ik wil wel meedoen


Erwin zei

Ik kom ook


Michaël zei

Peter komt ook...


Tim zei

Leuk dat het weer werk. kom ook af om de veteranen te minste laten gelijkt spelen of verliezen


Nico zei

Ik zal er zeker ook zijn. Nonkel doet trouwens ook mee, en Johan normaal gezien ook. Geert is echter op vakantie.


Bruno zei

Johan & Steven komen ook. Michael wordt vriendelijk verzocht een paar voetbalschoenen voor Steven mee te brengen :)