15 april 2007

Match vrijdag 20 april

Tegenstander : De Smurfen

Alle info omtrent de tegenstander vind je hier

Wie komt?

---
SoccerBoys - De Smurfen : 7-9

Bruno (G), Willy, Nonkel, Koen, Erwin, Tim, Nico

Het wordt stilaan een traditie dat de tegenstander met een dubbele bezetting de Soccer-Boys partij komt geven. Zo ook bij de Smurfen. Bruno was de eerste Soccer-Boy die tijdens de officiële speeltijd aan de bal kwam … om de bal uit de goal te rapen. Stelselmatig kwamen de Soccer-Boys in de wedstrijd en Tim maakte via een prachtige individuele actie 1-1. De wedstrijd ging gelijkmatig op en na een half uur stond het scorebord opnieuw in evenwicht 3-3. De Smurfen schakelden een versnelling hoger (waarschijnlijk zagen ze Gargamel en Asrael komen) en liepen vlot uit tot 4-8. Tijdens vijf dolle minuten kwamen de SoccerBoys, onder ander via een penaltygoal van Tim, terug tot 7-8. De SoccerBoys misten de gelijkmaker en kregen het deksel op de neus: 7-9. Een verdienstelijke uitslag rekening houdend met het goede samenspel en de individuele klasse van de tegenstander.

Bruno zei

ik kom ook :)


Nico zei

Ik zeker en vast ook. Van de eventuele tegenstander heb ik nog niets gehoord. Ik hou jullie op de hoogte.


willy zei

De oudstrijder komt ook langs.


Nico zei

Bevestiging van de tegenstander. Ze zullen er zijn!!!


Tim zei

ik kan niets beloven. Ga proberen op tijd te komen maar kan even goed een half uur te laat zijn.


Bruno zei

Ik zie dat zij normaal minivoetbal spelen. Spelen we in grote goalen of in kleine? Denk dat we meer kans maken als ik in een grote goal kan keepen.


Erwin zei

Voila gelukt, ik kom ook af