03 december 2006

Match vrijdag 8 december

Na drie weken is het nog eens tijd om een onderlinge wedstrijd te spelen.

Onderling duel: 12 - 6

wit: Bruno (1/2 G), Nico (1/2 G), Michael, Willy
blauw: Tim (1/2 G), Maurits (1/2 G), Koen, Erwin

Wit bouwde stelselmatig zijn voorsprong op. Na een halve wedstrijd stond het 10-1. Beide ploegen wisselden hun eerste keeper. Blauw scoorde vervolgns aan 100% en na drie kwart wedstrijd stond het 10-6. Nico zette zijn 'beste handjes' voor en belette blauw nog verder te scoren. Wit maakte finaal nog twee doelpunten.

willy zei

De zege tegen Sportiva smaakt naar nog. Ik kom vrijdag.


Nico zei

'k heb momenteel wat last in mijn enkel, maar normaal is dat tegen vrijdag alweer voorbij. Dus ik ben nummer twee.


Bruno zei

amai, dat gaat boenken geven!! ik zal er zijn om ze op te vangen...


Nico zei

Koen geraakt niet ingelogd, dus ben ik boodschapper van dienst: Hij zal er vrijdag zijn


Tim zei

onze pa is zich inderdaad goed aan het trainen. Zit er dan ook achter. Kom vrijdag meedoen en ondertussen kan ik kijken of zijn trainingen vruchten hebben afgeworpen.


Erwin zei

Normaal gezien kom ik ook af, momenteel lichtjes verkouden, maar dat zal wel overgaan bij het voetballen.
Tot vrijdag.


Michaël zei

ik kom ook nog eens


Johan zei

mannekes ik kan jammer genoeg niet aanwezig zijn. Maar zaterdagavond zen ik op post.