11 december 2006

Match vrijdag 15 december

Tegenstander: Veteranen FC Herne

Wie komt?
---
SoccerBoys - Veteranen FC Herne: 8-2

Bruno (G), Erwin, Johan,
Koen, Nico, Ivan, Tim

In het begin van de wedstrijd scoorde Tim twee keer en zette daarmee meteen de toon van de wedstrijd. Even leek het nog een evenwichtige wedstrijd te worden toen de Veteranen de achterstand goed maakten, o.a. na een omstreden hands van Erwin in het strafschopgebied (penalty). Nadien konden de Veteranen nog nauwelijks dreigen en bouwden de SoccerBoys hun voorsprong consequent op tot een verdiende 8-2 eindstand.

Koen zei

ik zal er zijn


Bruno zei

Ik ook... :)


Nico zei

Als de nek het toelaat, speel ik op het plein. In het andere geval parkeer ik mij in de goal.


willy zei

Spijtig genoeg kan ik er niet bij zijn op 11 december. Veel plezier en veel goals toegewenst!


Bruno zei

Mij maakt het niet uit of we een onderling duel spelen of tegen een andere ploeg.
We zullen die veteranen hun vet eens geven dat ze eraan zijn voor de moeite >:-]


Tim zei

Zal er ook zijn.


Johan zei

ik kom ook


Erwin zei

Ik kom ook af


Nico zei

Twee kogels door de kerk: 1. De veteranen zullen met 7 man ons proberen voetballes te geven. 2. Mijn nekprobleem verergert en bijgevolg zal ik vanop de bank moeten toekijken.


Bruno zei

Naar 't schijnt is dat een spierprobleem dat bij veel bureauzitters optreed. Sportlui zouden er naar't schijnt nagenoeg geen last van hebben (hehehe...). Oorzaak van verstijving is doorgaans een slechte doorbloeding van de spier zodat ze koud wordt.
Er zijn talloze behandelingsmethoden mogelijk.
Dagelijks veel in dezelfde houding? Dan geregeld uit die houding komen.
Een 'gewone' stijve nek? Nek warm houden, 's nachts een wollen doek om de hals.
Langdurige nekpijn duidt mogelijks op spierontsteking: ontstekingsremmers nemen.
Artrose? Go to the doctor.
Een zenuw klem? Dan naar een arts voor orthomanipulatie.
Zolang die verstijving maar geen uitbreiding neemt naar het volledige lichaam, valt het allemaal nog wel mee :-D