25 november 2006

Match vrijdag 1 december

Tegenstander: Sportiva
Een klein foutje in de agenda heeft ertoe geleid dat we twee weken na mekaar tegen een andere ploeg spelen. Qua ervaring zal er bij de tegenstander geen gebrek zijn, volgend jaar viert deze club haar 35-jarig bestaan. Deze ploeg speelt voornamelijk onderlinge wedstrijden...

Wie komt?
---
SoccerBoys - Sportiva : 6-2

Bruno (G), Tim (G), Erwin, Johan, Willy, Steven, Nico


Niettegenstaande Bruno en Nico er het eerste half uur niet bijwaren, hebben de vijf Soccer-Boys mooi stand gehouden (2-1) tegen een nummerieke meerderheid.

Beide ploegen creeërden in de tweede helft kansen, de Soccer-Boys werkten echter beter af.
Degelijke wedstrijd zonder al te veel franjes.
Feit van de match: Sterspeler (zo zegt hij zelf) Koen was er niet bij!!!

Bruno zei

Ik kom zeker en 'kzal nog s een keer een tandje bijsteken... 't zou wel es leuk zijn om aan onze kant een 0 op het bord te zien na de match... maareuh, eerlijk waar, ik pak alleen maar TIJDENS de match zenne ;-)


Koen zei

ik zal er naar goede gewoonte zijn !


Michaël zei

ik kan niet komen.


Nico zei

Ik hou ook de tradities in ere. Dus I'll be there. Let op: de tegenpartij komt met 9 man (zie hun site) dus zouden wij best ook met genoeg zijn zodat we fysiek niet ten onder hoeven te gaan.


Tim zei

Ik zal ook present zijn, heb ook zin om die nul te houden.
BTW: denk dat we nog iets te vieren hebben (niet waar Erwin????)


Erwin zei

Ik zal maar komen want trein 3 is al 4 j geleden?


Nico zei

Onze Jamba meldt af voor deze week.
Erwin alle redenen zijn goed voor ons.


Johan zei

ik kom ook zenne, na een weekje gedwongen rust


willy zei

Ik kom de troepen versterken al was het maar om iemand toe te laten om even uit te blazen.