18 november 2006

Match vrijdag 24 november

Tegenstander: Zvk De Duvelkes

Voor beide ploegen een thuismatch. Kunnen we, na "The All Blacks" een koekje van eigen deeg te hebben gegeven, deze ploeg ook aan? Vorig seizoen waren zij kampioen in de Camfa. Dit seizoen spelen de Duvelkes voor het eerst in de 4e provinciale A van de Vlaamse zaalvoetbalbond en zijn er totnogtoe ongeslagen. Aftrap om 21u00.

Wie komt?
---
SoccerBoys - Zvk De Duvelkes : 2 - 4

Bruno (G), Koen, Pascal, Erwin, Steven, Tim, Nico


Puike prestatie van de SoccerBoys tegen niet de eerste de beste tegenstander. De Duvelkes waren balvaster en beter in de combinaties maar kregen niet veel uitgespeelde kansen. Beide ploegen troffen één keer het doelhout.
Misser van de match: Tim vanop 12 meter voor een lege goal. Toch konden hij en Pascal loepzuiver afwerken naast de goed keepende doelman van de Duvelkes.
Man van de match: Zonder twijfel Bruno. Insiders beweren dat hij niet alleen tijdens maar ook vóór de match 'gepakt' heeft.

Nico zei

Ik wil mijn beste teentje wel komen inzetten.


Bruno zei

ik zal er ook zijn


Tim zei

ik zal er ook zijn


Koen zei

i'll be there !


Michaël zei

Zoals vrijdag reeds gezegd kan ik NIET komen.


Erwin zei

Ik ook, tot vrijdag


willy zei

Dit wordt een dream team en waarschijnlijk voldoende om met succes de faam van soccer boys te verdedigen. Ik geef dan ook voorrang aan de jeugd en verkies om in mijn luie zetel uit te rusten voor latere glansprestaties. ;-)


Johan zei

Wegens ziekte kan ik niet aanwezig zijn normaal kom volgende week terug.