25 december 2006

Flanders Soccer Cup 2007

Op 3 januari 2007 (gewijzigde datum!) nemen we voor het eerst deel aan de Flanders Soccer Cup, meer bepaald aan het 'sponsortornooi'. Het tornooi vindt plaats in de Topsporthal Vlaanderen (Blaarmeersen Gent) vanaf 19u00.

We deden al eerder een rondvraag wie zou deelnemen. Aangezien het tornooi eerst op 2 januari zou plaatsvinden was er nogal wat onzekerheid omdat de meesten dan nog in nieuwjaarsstemming verkeren...
De nieuwe vooropgestelde datum (woensdag 3 januari dus) lijkt ons al wat meer haalbaar.
Onze deelname aan het sponsortornooi betekent dat we o.a. zullen spelen tegen de ploegen van VRT, het Nieuwsblad, Jako, ... Als toemaatje is er achteraf nog een kaasbuffet voorzien.

Praktische info:
De spelers (max. 10) worden verwacht ten laatste om 18u30. Het tornooi-einde is voorzien rond 23u00. De wedstrijden worden afgewerkt op het nieuwste kunstgrasveld van "FieldTurf Tarkett", ingedeeld in 2 velden van 20 op 32 meter met boarding van 1m hoog. De ploegen spelen hun matchen 5 tegen 5 (4 spelers + 1 doelman) naar handbaldoelen.
Meer info over het tornooi vind je hier, de planning van het tornooi hier, het wedstrijdreglement hier.

Wie doet mee? Graag snelle reacties want we moeten het spelersaantal nog meedelen. En, wie van de spelersvrouwen wil freelance fotograaf van dienst zijn?
---
Bruno (G), Ivan, Erwin, Koen, Nico, Kris, Tim, Pascal, Michael, Steven
0-4, 0-1, 0-1, 2-1 of hoe de boarding van onze vijand meer en meer onze vriend werd. Alweer een ervaring rijker.
Enkele sfeerbeelden volgen

Bruno zei

Ik hou dat avast vrij :)


Koen zei

2 januari ? klopt da wel ? ik kan niet (etentje met 't werk op 1e werkdag)


Tim zei

Dat is wel een rare datum?
Om hoe laat begint dat misschien?


Nico zei

2 januari in voor mij een heel moeiijke datum, dan is het bij ons in de familie en buren nog nieuwjaren.


Johan zei

indien genoeg kandidaten wil ik wel meedoen


Michaël zei

Ik kan eventueel wel, al is de dag ook voor mij niet makkelijk.


Tim zei

zal voor mij toch moeilijk lijken


Erwin zei

Indien mogelijk kom ik, maar kan nu nog niet bevestigen. het lijkt mij wel leuk.


Bruno zei

Tijd om de tweede vragenronde te starten....

Ik zal alleszinds van de partij zijn op 3 januari.


Nico zei

3 januari dat lukt wel. Of we topfit zullen zijn, dat durf ik niet te zeggen


ivan zei

Ik heb momenteel VEEEEEL tijd....op 3 januarie evenveel...


Koen zei

3 januari is ok voor mij (welk uur was da nu weer ?)


Koen zei

ok vanaf 19.00 u dus...


Michaël zei

count me in!


Erwin zei

Schrijf mij ook maar in, maar ik weet niet of ik op tijd daar geraak voor de eerste match.


willy zei

Don' t count on me! Willy


Michaël zei

Als Filip Joos even goed kan voetballen als commentaar geven, wordt het een droge 10-0.


Nico zei

Idd Filip Joos die kan meer dan alleen maar commentaar geven!!! Zolang Karl Vannieuwkerke maar niet al fietsend meesjot;-)


Anoniem zei

Indien ik er op tijd geraak na mijn werk wil ik wel fotografe spelen...
Groetjes


Michaël zei

Wij eisen een foto voor Katleen!


Anoniem zei

na overleg met Bruno die mij meedeelde dat het huidige aantal bevestigde deelnemers 7 bedraagt, sluit ik mij ook aan als achtste deelnemer aan de Flanders Soccer Cup van komende woensdag,

groetjes
Pascal