23 december 2006

Match vrijdag 29 december

Onderling duel : 9 - 8

Wit: Tim (G), Erwin, Koen, Jan, Nico
Blauw: Ivan (G), Johan, Steven, Maurits, Michael

Blauw kwam snel 0-1 voor. Na 10 minuten was Morris zijn moment gekomen, met een soloactie vanaf de middenlijn rolde hij de volledige witte verdediging op en knalde de balde tegen de binnekant van de paal, in de rebound scoorde Steven de 0-2. Het was echter een pyrusgoal want Morris moest het veld verlaten door een spierletsel in de dij. "Dat komt ervan als je niet genoeg opwarmt" klonk het kritisch bij die andere ouderdomsdeken Ivan. Met een man meer, haalde wit de achterstand snel op en liep uit tot 6-2. Toen werd Jan van de witte naar de blauwe ploeg getransfereerd. Om 5 voor 10 was het 9-8 en kon wit nog enkel aan verdedigen denken. De toezichter gunde blauw een gelijkspel en liet meer dan 5 minuten overspelen. Zonder resultaat echter, het bleef 9-8.
Feit van de dag: De nieuwe uitrusting werd voorgesteld en verdeeld. Dank aan onze sponsor.

Nico zei

Voor de laatste match van 2006 zal ik er zeker zijn!!!


Bruno zei

Zoals eerder gezegd moet ik forfait geven... 50-jarige in de familie


Erwin zei

Voor mij geen probleem, ik kan afkomen.


willy zei

Spijtig genoeg moet ik forfait geven wegens een andere (vergeten) verplichting. Een goed jaareinde toegewenst en veel voetbalplezier in 2007.


Michaël zei

Ik kan komen.

Blijkbaar kunnen we ook wat vroeger beginnen aangezien de zaal niet bezet is tussen 20h00 en 21h00.
Wie is voor?


Nico zei

Mij niet gelaten, maar ik zal al moeten vliegen om er tegen 20u40 te geraken.


Koen zei

oei, blijkbaar nog niet gereageerd. Uiteraard kom ik ook ;-)


Johan zei

Normaal kom ik ook wil nog ne keer winnen he mannekes


Tim zei

beter laat dan nooit, maar ik kom ook