26 december 2006

Match vrijdag 5 januari

"Tradities dienen om verder gezet te worden" zo denken de voorzitter en de secrataris van de Soccer-Boys. Vandaar het idee om het nieuwe jaar 2007 te openen met een match gemengde voetbal. Dit betekent dat er die avond twee gemengde ploegen aan de aftrap komen met de mannen en spelersvrouwen/ -vriendinnen,... DJ Koen zorgt voor de gepaste achtergrondmuziek. Wie heeft er al dan niet interesse?

---

Gemengd onderling duel : 4 - 7

Blauw: Barbara, Koen, Tim (G), Nico, Katelijne
Wit: Willy, Johan, Bruno (G), Katleen, Erwin

De twee onuitgegeven teams begonnen met veel goede moed en gesterkt door de muziek van Koen aan de wedstrijd. Het eerste half uur was het een erg gesloten wedstrijd en de beide doelmannen verhinderden dat de weinige kansen werden verzilverd. Bijgevolg 0-0 na een half uur spelen. Toen stak wit een tandje bij en liep snel 0-2 uit. Plots liepen de combinaties bij beide teams vlotter met 2-4 als tussenstand na een uur werdstrijd. Tijdens het laatste half uur creëerden Barbara en Katelijne mooie kansen voor blauw maar zelfs met hun vrouwelijke charmes konden ze niet voorbij een oppermachtige Bruno. Wit speculeerde op de counter en deed hiervoor beroep op Katleen. Met succes! Katleen kon niet scoren omwille van het gebrul van Nico maar toch maakte wit nog twee countergoals. Na 1,5 uur spelen verliet iedereen het veld met opgegeven hoofd én zonder blauwe schenen. Dank aan fotografe Tamara.
Feit van de dag: De Soccer-Boys hadden nooit eerder zoveel toeschouwers.

Koen zei

ik zal met veel plezier de dames bijstaan die avond


Bruno zei

Ik zal er ook zijn... nu Katleen nog overtuigen :)


Michaël zei

Ik ga skiën dat weekend, en zal er dus niet bij zijn.
Mijn lief ook niet.


ivan zei

Mijn madam en ik zijn die avond dansen op het nieuwjaarsfeest van de dansclub...


Tim zei

heb Tamara kunnen overtuigen om mee te doen. Zij is precies nog de enigste vrouw die mee gaat doen. Ze doet alleen mee als er nog wat spelersvrouwen mee doen


Erwin zei

Kandidaat nr 2 gevonden voor de vrouwen (alleen als de muziek goe is),mijn vrouwke Katelijne wil dus ook meedoen.
Nu nog nr 3 en 4 hé...........


Nico zei

Belangrijk voor de dames: met zwarte zolen die strepen op de vloer achterlaten mag je van de toezichter niet meedoen!!!


Tim zei

Er is een klein probleem opgetreden. Tamara mag van de doktor niet mee voetballen wegens knie problemen.


Johan zei

ik kom ook evenals mijn partner Barbara


willy zei

ik kom maar ben in dezelfde situatie als Maurits


Erwin zei

Ondanks de verschrikkelijk stijve spieren (zegt veel over mijn conditie), vind ik zo'n matchke zeker voor herhaling vatbaar. Zelfs meer dan één keer per jaar.
Onze kinderen waren trouwens ook laaiend enthousiast. Zeker met zo'n leuke kinderoppas (Tamara). We zullen dus regelmatig eens meekomen naar de training!
Katelijne