05 maart 2023

Match vrijdag 10 maart

 Tegenstander : Herneboys

Wie zal er (niet) zijn?

Mathieu zei

+1


Bruno zei

+1


Anoniem zei

+ 1, Pascal


Koen zei

+1


Bruno zei

ik trek mijn kandidatuur in... tot volgende keer!


johan zei

ik ga ook passen. eerst zonder risico eens vol uit gaan onderling om te zien wat de hamstrings zegt.


Nico zei

Ik ga volgende week een stappeken doen waardoor ik nu geen risico op blessure wens te nemen. Dus +0


Gijs zei

+0 mogelijks klein spierscheurtje en vandaag nog last dus liever weekske overslaan


Koen zei

Wordt er morgen gesjot ? Groetjes


Nico zei

De tegenstander heeft bevestigd. Mochten jullie alsnog beslissen niet te spelen, laat me dan iets op SMS weten zodat ik tegenstander en zaal kan verwittigen.


Loeckxie zei

Misschien zijn er nog wel een paar Pasjotters bereid om jullie bij te springen ;)


Koen zei

!!! MATCH VAN VANAVOND IS GEANNULEERD !!!