26 februari 2023

Match vrijdag 3 maart

Onderling duel

Wie daar (niet)?

Loeckxie zei

+1


Mathieu zei

+ 1


Michaël zei

+1


johan zei

+0 heb een kwis


Nico zei

Ik ben nog herstellende


Gijs zei

+1 (indien plaatsje vrij)


Anoniem zei

+ 1, Pascal


Koen zei

+ 0. Dat C-beestje dat zijn 3e verjaardag viert heeft ons gisteren terug een bezoekje gebracht.
Ben zelf niet besmet , maar An en Daan wel. Ga geen risico nemen om anderen te besmetten .


Bruno zei

En +1


Guido zei

+1


Guido zei

We zijn met te weinig voor een match zekers?


Nico zei

Jullie zijn met 7 als ik goed kan tellen, met JM erbij zou dat 8 zijn.
Kiezen jullie maar, ik moet wel snel iets aan Patrick laten weten indien jullie niet zouden spelen.


Michaël zei

8 is voldoende!


Michaël zei

Jean-Marie laat me net weten dat hij voor drie gaat spelen.


DennisV zei

+0,5 ik doe mijn best om nog af te komen