26 augustus 2022

Verzekering seizoen 2022 - 2023

Een nieuw seizoen, dus ook een nieuw verzekeringsjaar!

Het tarief blijft ook dit jaar ongewijzigd, de club past het eventuele verschil bij. Voor het vierde jaar op rij is de bijdrage 22 euro per verzekerde.

Wil je meer weten over de voorwaarden, dan kan je terecht bij Koen.

Wie neemt een verzekering? Graag spoedig reacties zodat we de lijst met verzekerden kunnen doorgeven. Deadline is 31 augustus 2022.

Wie niet tijdig overschrijft komt niet op de lijst en is dus niet verzekerd!!

Mathieu zei

Ik ook


Bruno zei

ik ook :)


Koen zei

Ik ook. @ Mathieu, wat is je familienaam ? (Om door te geven aan de verzekering)


Davy Develer zei

Geef mij ook maar 1.


Loeckxie zei

Voor alle veiligheid ook ééntje voor mij :)


Michaël zei

+1


Anoniem zei

+1


Anoniem zei

+1


johan zei

ik heb betaald!


Anoniem zei

ook voor mij graag verzekering,

Pascal


Davy Develer zei

Betaald!